خواهرزاده جعفر والی کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر از اینکه حال وی نسبت به شرایط قبل بهتر شده است و می‌تواند راه برود و کارهای خود را انجام دهد، خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: پوریا والی درباره وضعیت جسمانی جعفر والی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر که از چندی پیش به علت خونریزی شدید معده در بیمارستان ایرانشهر بستری شده است گفت: در حال حاضر خدا را شکر شرایط جعفر والی نسبت به روزهای قبل خیلی بهتر است.

وی ادامه داد: جعفر والی هم‌اکنون بهتر می تواند کلمات را ادا کند و وقتی سخن می‌گوید ما کلماتش را متوجه می‌شویم همچنین راه می‌رود و کارهای خود را انجام می‌دهد و در کل شرایط بسیار بهتری از لحاظ روحی و جسمی دارد.

خواهرزاده جعفر والی با اشاره به تداوم مراقبت‌های پزشکی از این هنرمند که همچنان در بخش سی‌سی‌یو به سر می‌برد، عنوان کرد: دکتر تشخیص داده است که وی باید تا بهبودی کامل تحت نظر باشد و هنوز درباره ترخیص از بیمارستان حرفی زده نشده است اگر هم زمانی لازم باشد که جابجایی صورت بگیرد حسین طاهری رییس مرکز هنرهای نمایشی تصمیم خواهد گرفت.

پوریا والی در پایان اظهار کرد: فعلا قرار است جعفر والی بستری باشد تا شرایط بهتر شود البته شرایط جسمانی‌اش خوشبختانه فعلا خوب است و تنها احتمال دارد که یک آندوسکوپی دیگر هم انجام شود.

جعفر والی از بازیگران و کارگردانان با سابقه تئاتر ایران چند روز قبل به دلیل خونریزی شدید معده و هوشیاری ضعیف به بیمارستان ایرانشهر منتقل شد و فعلا تحت مراقبت قرار دارد. این هنرمند کارگردانی نمایش های پر مخاطبی چون «پالتو»، «آی با کلاه آی بی کلاه»، «چوب به دستهای ورزیل» و «گاو» را برعهده داشته است.

این هنرمند قرار است پاییز امسال نمایش «آی با کلاه ، آی بی کلاه» را در تماشاخانه سنگلج به صحنه ببرد.