نمایش «عصر طویلگی» به نویسندگی علیرضا غفاری، تولید جدید گروه تئاتر «سولو»، به طراحی و کارگردانی عماد سالکی برای اجرا آماده می شود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «عصر طویلگی» نوشته علیرضا غفاری و به کارگردانی عماد سالکی، اثر جدید گروه تئاتر «سولو» است که مراحل آماده سازی و تمرین های خود را سپری می کند.

این نمایش که سال ٩٨ با ترکیبی از بازیگران تئاتر و هنرجویان آکادمی «سولو» آماده اجرا می شد به دلیل اعمال محدویت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های نمایشی و بالطبع فعالیت‌های فرهنگی و جمعی، موقتاً تمرین هایش را متوقف کرد و اخیراً با اعلام بازگشایی ها و اعمال کلیه موارد پیشگیرانه بهداشتی، تمرین های خود را از سر گرفته است.

امیر کاوه آهنین جان به همراه نادیا حسام مدیر آکادمی هنرهای نمایشی «سولو» به عنوان مجری طرح و مشاوران کارگردان نمایش «عصر طویلگی» هستند و آرش پارساخو دراماتورژی این نمایش را بر عهده دارد و دیگر عوامل آن نیز به زودی معرفی می شوند.

نمایش «عصر طویلگی» داستان یک سیرک اعجاب آور و شگفت انگیز را روایت می‌کند که در آخرین شب خود، با خاطرات دردآور و حیرت انگیز حیوانات، دچار تحول و دگرگونی می شود.