نمایشگاه عکس‌های تئاتر «مردگان مشغول کارند» همزمان با اجرای این نمایش از 9 تا 18 شهریور ماه در کافه گالری زمان برگزار می‌شود.

 پایگاه خبری تئاتر:  خسرو خالقی عکاس تخصصی تئاتر، روایت تصویری خودش را از این نمایش در قالب 8 عکس 30×50 به نمایش گذاشته است. خالقی در این باره گفت: «از نظر بصری نمایش مردگان  مشغول کارند بسیار برای مخاطبان و مخصوصاً عکاسان جذاب است. چرا که نورهای مختلفی دارد و پرپرسوناژ است. قاب‌های مختلفی می‌بینید و دکور و گریم نویی دارد. در اصفهان متاسفانه کارگردان‌ها کمتر برای دکور هزینه می‌کنند اما این کار، دکور سنگین و خیلی خوبی دارد و این مسئله نقطه قوت این نمایش است».

نمایش «مردگان مشغول کارند» کار جدیدی از گروه نان و عروسک شرق به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز از تاریخ 6 شهریور ماه هر شب در سالن یک مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به روی صحنه رفته و به جز روزهای 10 و 11 ام این ماه تا 18 شهریور هر شب ساعت 19:30 اجرا می‌شود. لازم به ذکر است که این کار به دلیل موضوع و گریم متفاوت بازیگران، مخصوص مخاطبان بزرگسال است.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه عکس تئاتر «مردگان مشغول کارند» می‌توانند از 9 تا 18 شهریور هر روز از ساعت 11 تا 13 و 17 تا 23 به کافه گالری زمان (اصفهان، ضلع شمالی پل مارنان، خیابان خیام) مراجعه کنند. بلیط این نمایش هم با 30 درصد تخفیف در نمایشگاه به فروش می‌رسد