مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه پوستر و عکس تئاتر سومین جشنواره تئاتر شهر 20 شهریور ماه 93 اعلام شد.

پایگاه خبری تئاتر: بخش مسابقه پوستر و عکس تئاتر، که با موضوع زندگی شهری در آثار نمایشی برگزار می‌شود، تا 20 شهریور ماه سال جاری پذیرای آثار هنرمندان گرافیست و عکاس خواهد بود.

در بخش عکس تصاویر باید در محدوده زمانی سال 1392 و نیمه اول 1393 گرفته شده باشد. هر هنرمند می‌تواند آثار خود را به صورت تک عکس و یا مجموعه 2 تا 5 عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

طبق فراخوان عکس‌ها باید با وضوح dpi300 روی لوح فشرده و عکس‌های چاپ شده در ابعاد cm 20*30 به همراه مدارک عمومی عکاس ارائه شوند. در این بخش عکس های تمرین پذیرفته نمی‌شود.

در بخش پوستر که شامل پوسترهای آثار اجرا شده از سال 1383 تا 1393 است، متقاضیان می‌توانند حداکثر 5 اثر را به دبیرخانه ارسال کنند. علاوه بر ارائه پوستر در ابعاد واقعی باید فایل آن نیز با کیفیت بالا به دبیرخانه جشنواره ارائه شود.

آثار برگزیده بخش پوستر و عکس همزمان با برگزاری جشنواره به نمایش درخواهند آمد.

متقاضیان شرکت در این دو بخش می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر شهر واقع در بلوار کشاورز، نبش خیابان شهید دائمی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت هنرهای نمایشی ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 88981675 و پست الکترونیکی: f.t.c@chmail.ir تماس بگیرند.