مسافرآستانه، دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: در حال انجام مطالعات قوی برای چگونگی برپایی جشنواره به دلیل احتمال وجود کرونا هستیم، امیدواریم که بتوانیم در یکی ـ دو هفته آتی به فراخوان جشنواره دست پیدا کنیم.

پایگاه خبری تئاتر: یازدهم تیر ماه سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی حسین مسافرآستانه دبیر شورای سیاست گذاری تماشاخانه ایرانشهر را به سمت دبیری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر منسوب کرد. همچنین هوشنگ توکلی، ایرج راد، مریم معترف، قادر آشنا و برزین ضرغامی نیز به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری فجر انتخاب شدند.

«حسین مسافرآستانه» دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: من این روزها در حال مطالعات مقدماتی هستیم تا به تنظیم فراخوان دست یابیم و انشالا بعد از آن و پس از اعلام فراخوان برنامه هایم مشخص خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همین یکی ـ دو هفته فکر می کنم فراخوان تدوین و آماده شود.

مسافرآستانه در پاسخ به این سوال که فکر میکنند امسال جشنواره با این وضعیت کرونایی چطور برگزر شودف گفت: الان روی همه جنبه های پرچالش و مسائل مهم فراخوان و برپایی جشنواره فکر می کنیم. البته که کار سختی است و شرایط با سال های گذشته قابل مقایسه نیست اما در حال فکر و تصمیم گیری هستیم تا ببینیم در هر شرایط باید چگونه عمل کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: تلاش دارم در همین یکی دو هفته با کار مطالعاتی که انجام میدهیم به نتیجه مناسب برای برپایی فجر برسیم.


منبع: خبرگزاری فارس