نیما دهقان تهیه‌کننده برنامه «مجله تئاتر» با اشاره به پخش این برنامه بعد از ماه مبارک رمضان با ساختاری جدید از تلاش برای اجرای نمایشی بر اساس رمان «همه می میرند» سیمون دوبووار در تئاتر تئاتر شهر و بعد از اعلام نظر شورای مشاوران هنری تئاتر شهر خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: نیما دهقان نویسنده و کارگردان تئاتر درباره سرنوشت اجرای نمایش جدیدش گفت: از سال گذشته طرحی را بر اساس رمان «همه می میرند» سیمون دوبووار برای اجرا در سال 93 در یکی از تالارهای چهارسو یا قشقایی به تئاتر شهر ارائه داده‌ام که هنوز تکلیف آن مشخص نیست و همه چیز منوط به تصمیم شورای مشاوران هنری تئاتر شهر است.

دهقان که خودش نیز از جمله هنرمندانی است که نامش به عنوان یکی از اعضا شورای مشاوران هنری تئاتر شهر اعلام شده است، توضیح داد: احتمالا تا دو هفته دیگر تکلیف نمایش‌هایی که نیمه دوم سال در تئاتر شهر به صحنه می رود، مشخص خواهد شد. قرار است برای اجرای نمایش در هر تالار تئاتر شهر عده مشخصی تصمیم گیری کنند که من به همراه چند تن از دوستان نیز مسئولیت تعیین اجراهای کارگاه نمایش را بر عهده داریم.

وی که تهیه کنندگی برنامه «مجله تئاتر» را که چهارشنبه شب ها از شبکه چهار سیما پخش می شود بر عهده دارد در این باره توضیح داد: برنامه هفتگی «مجله تئاتر» در ایام ماه مبارک رمضان پخش نمی شود اما بعد از عید فطر این برنامه با فرمت و ساختاری جدید روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت. به زودی تغییراتی را که در برنامه به وجود آمده است، اعلام خواهیم کرد.

رمان «همه می میرند» با ترجمه مهدی سحابی است توسط رضا گوران در حال نگارش است که در نوشتن نمایشنامه نگاه انسانی به مقوله مرگ مد نظر نویسنده قرار گرفته است.