با به پایان رسیدن شبهای قدر و ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت علی (ع)، آثار نمایشی تماشاخانه ایرانشهر اجراهای خود را از روز دوشنبه ۳۰ تیر ادامه می‌دهند.

پایگاه خبری تئاتر:  با به پایان رسیدن شبهای قدر و ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت علی (ع)، آثار نمایشی تماشاخانه ایرانشهر ادامه اجراهای خود را از روز دوشنبه ۳۰ تیر از سر می‌گیرند.

نمایش «دل سگ»، به کارگردانی محمد یعقوبی نیز از ۳۰ تیر ماه اجراهای خود را در تالار استاد ناظرزاده کرمانی ادامه خواهد داد. این نمایش با توجه به استقبال مخاطبان در روزهای پنجشنبه ۲ مرداد و جمعه ۳ مرداد با دو اجرا در ساعت‌های ۱۸: ۳۰ و ۲۱ میزبان مخاطبان هنرهای نمایشی خواهد بود.

دو نمایش روی صحنه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، «قصر» کاری از آرمین جوان و «ناصر سعید طهرانی» کاری از داریوش رشادت که از برگزیدگان هفدهمین جشنواره بین المللی تئا‌تر دانشگاهی هستند، از امروز ۳۰ تیر اجراهای خود را به ترتیب در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ از سر می‌گیرند.

علاقمندان به خرید اینترنتی نمایش‌های تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir نسبت به خرید اینترنتی بلیط‌های نمایش‌ها اقدام و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس بگیرند.