مدیر پردیس تئاتر «شهرزاد» با اشاره به اینکه هنوز وضعیت اجرای این مجموعه تئاتری مشخص نیست تأکید کرد که گروه‌های تئاتری تمایلی به اجرا ندارند.

پایگاه خبری تئاتر: محمد دشت‌گلی مدیر پردیس تئاتر شهرزاد درباره وضعیت از سرگیری فعالیت‌های این مجموعه تئاتری بعد از تعطیلی چندماهه اجراها گفت: هنوز اجرایی در جدول برنامه‌های پردیس تئاتر شهرزاد نداریم. وضعیت فعالیت تئاتر در شرایط کرونایی موجود نامشخص است و هر لحظه احتمال ایجاد محدودیت و تعطیلی وجود دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط نامشخص فعلی گروه‌ها تمایلی به اجرای آثارشان ندارند.

دشت‌گلی با اشاره به ابهام درباره نحوه فعالیت تئاتر در شرایط کرونایی فعلی، اظهار کرد: بیشتر خود گروه‌ها مایل به اجرای آثارشان در این شرایط ندارند زیرا در این شرایط درصد اینکه متضرر شوند بسیار بالا است.

مدیر پردیس تئاتر شهرزاد درباره اینکه آیا این مجموعه برنامه‌ای برای از سرگیری قطعی فعالیت‌های خود از فصل پاییز سال جاری دارد یا نه، تصریح کرد: برای فصل پاییز برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم ولی چون موج آنفولانزا از پاییز آغاز می‌شود باز هم وضعیت مشخص نیست. به احتمال زیاد هم ما و هم تماشاخانه‌های دیگر فرصت اجرای تئاتر در سال جاری را از دست بدهیم.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: با شرایط فعلی فعالیت‌های تئاتری باید به شکل دیگری ادامه پیدا کند و برای حفظ جان و سلامت مخاطبان و به خطر نیفتادن آن‌ها، باید اجرای تئاتر روند دیگری را در پیش بگیرد.


منبع: خبرگزاری مهر