سایت گروه تئاتر مستقل به سرپرستی مریم کاظمی در آدرس www.freewilltheatre.com فعال شد.

پایگاه خبری تئاتر:  گروه تئاتر مستقل که از 7 مرداد نمایش "کلوچه دارچینی" را در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌برد، از این پس از طریق سایت www.freewilltheatre.com با مخاطبان خود ارتباط خواهد داشت.

 در این سایت مجموعه فعالیت های گذشته گروه، برنامه های آینده و اخبار و رویدادهای این گروه نمایشی در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

نمایش شاد و موزیکال "کلوچه دارچینی" آخرین نمایش این گروه است که با کارگردان و بازی مریم کاظمی و بازیگران شناخته شده تلویزیون، تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان همچون حسین محب اهری، جواد زیتونی، فرزانه نشاط خواه، مریم کاظمی، جواد اعرابی،عرفان میدانلو، مهراد زمانی، پریسا فلاح زاده، عماد سالکی، حمید فتوحی، نازنین صفا، حسام کلانتری، شیما میرمهدی و محمدرضا خادمی از عید فطر ساعت 19 روی صحنه می رود.

اعضا باشگاه تماشاگران این گروه می توانند به مدت 10 روز از 7 تا 17 مرداد 93 از 50 درصد تخفیف ویژه نمایش کلوچه دارچینی برخوردار شوند.

تلفن رزرو و پیش خرید بلیط نمایش کلوچه دارچینی 09357408597 و 09190776098 اعلام شده و سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان خالد اسلامبولی، بالاتر از سینما آزادی، نبش کوچه چهارم واقع شده است.