محمد یعقوبی در گفت و گو با روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر گفت: از آنجا که اصولاً اجرای آثارم در راستای باز تولید مجدد کارهایم بود، تصمیم گرفتم این نمایش را که در سال 78 اجرا کرده ام به جای "نوشتن در تاریکی" که به لحاظ فنی امکان اجرای آن در تماشاخانه ایرانشهر فراهم نبود، به صحنه ببرم.این نمایش داستان بسیار خوبی دارد و از مهم‌ترین رمان‌های جهان است که اجرای روی صحنه‌اش نیز با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد.او در

پایگاه خبری تئاتر: محمدیعقوبی درباره شیوه اجرایی این نمایش گفت: اجرای این اثر نسبت به آنچه در سال 78 روی صحنه رفت، تفاوتی اساسی دارد،زیرا اجرای قبلی بیشتر تجربه‌گرا بود و از آنجاکه تصمیم داشتم شکل دیگری از اجرا داشته باشم به لحاظ ساختاری از فرم برای نزدیک شدن به مفاهیم استفاده کردم و شکل به روزتری در نمایش رسیدم.این اثر در اجرای پیشین وابسته به رمان بود،در حالی‌که در این اجرا اشاره‌هایی به موبایل و تبلت و شبکه‌های اجتماعی نیز می‌شود.
یعقوبی با اشاره به اینکه صحنه طراحی مینی‌مال دارد، بیان کرد: ‌دوست نداشتم تا نمایش شکل تله‌تئاتر داشته باشد. هدف ما یکسان سازی آدم‌ها بود و به همین دلیل می‌خواستم کاراکترهای مرد نمایشم روسری داشته باشند.


نمایش "دل سگ" بر اساس رمانی از میخائیل بولگاکف است که با ترجمه مهدی غبرایی اجرا می شود، این اثر درباره سگی است که توسط یک پروفسور به آدم تبدیل می شود.
در این نمایش که تا اواسط مرداد در سالن استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه می رود، حبیب رضایی، اشکان جنابی، آوا شریفی، نوید محمدزاده، آیدا کیخایی، سهیل قنادان، حامد پورزارع، نیلوفر وهاب‌زادگان به ایفای نقش می پردازند.


همچنین "منوچهر شجاع؛ طراح صحنه"، "باران کوثری؛ طراح لباس"، "فرشاد فزونی؛ آهنگساز"، "ماریا حاجیها؛ طراح گریم"، "آرمان کوچکی؛ طراح گرافیک"، "محمد قدس؛ مدیر تهیه و تولید"، "رها جهانشاهی و محمد قدس؛ دستیاران کارگردان"، "سامان پورسلیمانی و داوود ونداده؛ مدیران صحنه" و "مصطفی قاهری، نوشین جعفری و آیلین کیخایی؛ عکاس" این نمایش هستند.
علاقه مندان به تماشای نمایش های تماشاخانه ایرانشهر می توانند برای تهیه‌ بلیت می‌توانند به گیشه‌ ایرانشهر و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس حاصل نمایند. همچنین به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند.