در پی ارایه توضیحات روابط‌عمومی فیلم سینمایی "مسخره‌باز" با موضوع "انتشار نسخه مخدوش فیلم مسخره‌باز در فیلیمو" ، این اپ اینترنتی پاسخی را منتشر کرد.

پایگاه خبری تئاتر: در متن این پاسخ آمده است که "فیلیمو بدون هیچ‌گونه دخل و تصرفی نسخه ارسالی از سوی تیم "مسخره‌باز" را منتشر کرده (با وجود ناهماهنگی صوت و تصویر در ۵ دقیقه پایانی فیلم) که با اعلام تیمِ تولیدِ مسخره‌باز مبنی بر خطا در ارسال محتوای درست و ارسال مجدد فیلم سینمایی با تلاش این مجموعه، به سرعت نسخه مورد تایید آقای همایون غنی‌زاده (کارگردان اثر) بدون هیچ ناهماهنگی صوتی و تصویری و دخل و تصرف منتشر شد.
مسئولیت، بخشی از حرفه‌ی ماست. چه خوب که مسئول باشیم و مسئولیت حرفه‌ای خود را به دور از هر جنجالی بپذیریم.»

بنا بر این گزارش، روز گذشته ـ سه شنبه 31 تیر ماه ـ نسخه‌ای از فیلم «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده و تهیه کنندگی علی مصفا در فضای مجازی پخش شد.

 به فاصله چند ساعت بعد، همایون غنی‌زاده در صفحه شخصی خود اعلام کرد که این نسخه مخدوش بوده و مورد تایید او نیست و از تماشاگران خواست تا آن را نبینند. او همچنین بیان کرد که این موضوع را به لحاظ حقوقی هم پیگیری می‌کند.
اما امروز ـ چهارشنبه اول مرداد ماه ـ روابط عمومی این فیلم، توضیحی را درباره این وضعیت منتشر کرد که در این لینک قابل مشاهده است.


منبع: خبرگزاری ایسنا