اولین سالن تخصصی روباز تئاتر و کنسرت به همت موسسه هنری تجربه‌ی "هنر نمایش" در تهران به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: اولین سالن تخصصی روباز برای اجرای تئاتر و کنسرت به نام زنده‌یاد «هما روستا» بازیگر نام‌آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون نامگذاری شده است. این سالن به سیستم تخصصی صدا ،نور و ال ای دی هایی وسیع تجهیز شده است و دارای استیجی مسقف به ارتفاع ۱۲ متر ، در ابعاد ۵۰۰ مترمربع می باشد تا امکان اجراهایی زنده و با کیفیت، جهت تئاتر و کنسرت فراهم شود.

ایده ساخت این سالن در دوران تعطیلی سالن های تئاتر و موسیقی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا توسط همایون غنی زاده ارائه و طراحی شده است تا از این طریق هم بخشی از فعالیت های هنری دوباره به حیات خود ادامه دهند و هم مخاطبان از این مکان با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانند استفاده کنند.

فاز اول پروژه و استقرار سالن «هما روستا» در شهر آفتاب است که ۲ ماه از مراحل ساخت خود را پشت گذاشته است و به زودی افتتاح می‌شود و مدیریت پروژه به عهده محمد قدس است. ظرفیت سالن فوق در زمان اجرای تئاتر یا کنسرت با ماشین حداکثر ۶۰۰ خودرو بوده و در مجموع می تواند پذیرای ۲۰۰۰ نفر‌ در هر رویداد هنری باشد.

نازنین گودرزی مدیر اجرایی، محمد جابری مدیر‌ فنی و امیرحسین بزرگ‌زادگان به عنوان مدیر تبلیغات سالن هما مشغول به فعالیت هستند.

اطلاعات تکمیلی پروژه متعاقبا اعلام می‌شود.