دو نمایش جدید در چند روز گذشته اجرای خود را در مجموعه «تئاتر شهر» آغاز کردند تا این مجموعه این روزها میزبان چهار اثر نمایشی باشند.

پایگاه خبری تئاتر: دو نمایش «ننه دلاور و فرزندان او» و «یه کلیک کوچولو» دو اثر تازه‌ای هستند که اجرای خود را در تئاتر شهر آغاز کرده‌اند.

نمایش «ننه دلاور و فرزندان او» یکی از مشهورترین آثار برشت است که با کارگردانی زهرا صبری در تالار «چهارسو» با گنجایش 122 تماشاگر به صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی که تاکنون دو اجرای خود را پشت سر گذاشته، 309 تماشاگر را به این تالار دعوت کرده است و در مجموع فروشی برابر با سه میلیون و 547 هزار و 500 تومان داشته است. از میان تماشاگران این نمایش 205 نفر با بلیت تمام بها، 63 نفر با بلیت نیم‌بها و 41 نفر به صورت میهمان این اثر نمایشی را دیده‌اند.

نمایش «ننه دلاور و فرزندان او» با قیمت بلیت 15 هزار تومان هر شب ساعت 18 و 30 دقیقه در تالار چهارسو به صحنه می‌رود.

نمایش «یه کلیک کوچولو» نوشته محمدرضا کوهستانی و کار احمد سلیمانی نیز به تازگی اجرای خود را در تالار قشقایی با گنجایش 115 تماشاگر آغاز کرده است.

این نمایش که قیمت بلیت آن 12 هزار تومان است، بعد از پشت سر گذاشتن چهار اجرا، 480 تماشاگر را میزبانی کرده است که در این میان 325 نفر بلیت تمام بها خریده‌اند، 54 نفر با بلیت نیم بها و 101 نفر با استفاده از بلیت میهمان این نمایش را دیده‌اند.

نمایش نام برده تاکنون مبلغ چهار میلیون و 224 هزار تومان فروش داشته است.

این اثر نمایشی هر شب ساعت 19 و 30 دقیقه به صحنه می‌رود.

نمایش «پوزه چرمی» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی دیگر اثری است که روزهای گرم تابستان در تالار سایه تئاتر شهر اجرا دارد.

این اثر نمایشی که تاکنون 11 اجرای خود را پشت سر گذاشته میزبان 631 تماشاگر بوده است که در این بین 317 نفر با بلیت تمام بها، 9 نفر با بلیت نیم بها، 10 نفر با بلیت تخفیف‌دار و 295 نفر به صورت میهمان به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

«پوزه چرمی»‌که قیمت بلیت آن 12 هزار تومان است، تاکنون فروشی برابر با سه میلیون و 948 هزار تومان داشته است.

این نمایش هر شب ساعت 19 در تالار سایه با گنجایش 103 صندلی به صحنه می‌رود.

نمایش «یوبیتسومه» نوشته و کار نیما نادری نیز آخرین روزهای اجرای خود را در کارگاه نمایش تئاتر شهر سپری می‌کند.

این اثر نمایشی که در سالنی با ظرفیت 48 صندلی به صحنه می‌رود، بعد از پشت سر گذاشتن 20 اجرا و با قیمت بلیت 10 هزار تومان 812 تماشاگر را میزبانی کرده و فروشی برابر با چهار میلیون و 449 هزار تومان داشته است.

از میان تماشاگران این نمایش 386 نفر بلیت تمام‌بها خریده‌اند، 57 نفر با بلیت نیم بها، 38 نفر با بلیت تخفیف‌دار و 331 نفر به صورت میهمان این نمایش را دیده‌اند.

نمایش «یوبیتسومه» هر شب ساعت 21 در کارگاه نمایش تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

موسیقی نمایش «ترانه‌های محلی» نوشته و کار محمد رحمانیان همزمان با عید فطر از روز هفتم مردادماه اجرای خود را در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز می‌کند.