نویسنده‌های «سوپرانوها» و «رفقای خوب» یک سریال مافیایی جدید خلق می‌کنند.

پایگاه خبری تئاتر:  ۲ نفر از شناخته‌شده‌ترین و خوش‌نقدترین نویسندگان ژانر مافیایی می‌خواهند دوباره در پروژه جدید خود وارد ژانر جنایت سازمان‌یافته بشوند.

شوتایم در حال تولید یک سریال درام مافیایی جدید با نویسندگی ترنس وینتر نویسنده «سوپرانوها» و «بوردواک امپایر» و نیکولاس پیگلی از «رفقای خوب» است. آن‌ها همچنین تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است.

شوتایم چراغ سبز را به این پروژه نشان داده اما تا به حال جزییاتی درباره خطوط داستانی آن منتشر نکرده است.

وینتر ۵۹ ساله نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال «سوپرانوها» برای اچ‌بی‌او از فصل دوم تا ششم و پایانی آن بود که به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تاریخ تلویزیون شناخته می‌شود. این درام اثرگذار، که در آن جیمز گندولفینی نقش شخصیت تونی سوپرانو رییس مافیای نیوجرسی را بازی می‌کرد، طی دوران نمایش به شدت موفق خود چهار جایزه امی و سه جایزه انجمن نویسندگان آمریکا دریافت کرد.

او همچنین خالق، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی دیگر سریال موفق اچ‌بی‌او در ژانر مافیایی یعنی «بوردواک امپایر» بود که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ در پنج فصل با نقش‌آفرینی استیو بوشمی روی آنتن رفت.

پیلگی که کارش را به عنوان یک خبرنگار آغاز کرده بود، بیشتر از همه به خاطر نوشتن فیلمنامه‌های ۲ فیلم کلاسیک ساخته مارتین اسکورسیزی یعنی «رفقای خوب» سال ۱۹۹۰ و «کازینو» سال ۱۹۹۵ شناخته می‌شود. او برای «رفقای خوب» با نقش‌آفرینی رابرت دنیرو، جو پشی و ری لیوتا نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی هم شد.

این مرد ۸۷ ساله همچنین تهیه‌کننده اجرایی جدیدترین فیلم سینمایی اسکورسیزی یعنی «ایرلندی» بود و فیلم «گانگستر آمریکایی» ریدلی اسکات را هم تهیه کرده بود.