نمایش "من..." با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی که برای دومین جشنواره تئاتر شهر تولید شده و سال گذشته توانست عنوان نمایش برگزیده این جشنواره را از آن خود کند در تماشاخانه محراب اجرا می شود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «من...» با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی که برای دومین جشنواره تئاتر شهر تولید شده و سال گذشته توانست عنوان نمایش برگزیده این جشنواره را از آن خود کند در تماشاخانه محراب اجرا می شود.

نمایش «من...» با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اجرای عمومی خود را از 10 شهریورماه 93 در تماشاخانه محراب آغاز می‌کند.

در این نمایش 45 هنرمند جوان تئاتر، مسائل و آسیب های اجتماعی را در فضایی خلاقانه به نمایش در می آورند که با طراحی حرکت بدیع و هماهنگی گروهی برای عموم تماشاگران جذاب است.

بازیگران این نمایش رعنا ابراهیمی، امیرعلی ابراهیمی، محمد ابراهیمیان، مهسا احمدی، امیر اجاقی، امیر بنی جمالی، فرانک پاشایی، حسین پورکریمی، متین تاجیک، سعید تاجیک، ستاره تقوی، محراب جعفری، مرتضی حسینی، حسن حسینیان، نسرین خلخالی، فائزه دائمی، سارا دماوندی، محراب رجبی، فاطیما ساعی، سمیرا سالاری، فاطمه سوهانی، فائزه شاه حسینی، سروش شمسایی، فاطمه شول، محسن صادقی، مهدیه صادقی، حسین صفدریان، زهرا عسگری، اشکان علیزاده، محسن غفاریان، رضا کربلایی، آیلین کلانترزاده، مهسا کیاشوکتی، مهسا گلدانی، سپهر کندمی، شاهین قاسمی، سولماز قهرمانی، حمیدرضا لازمی، سیاوش معمارزاده، امیرحسین موسوی، کاظم موسوی، لیلامطلبی، پریسا میرآبادی، میلاد نظری و پرنیا والی هستند.

 نمایش "من..." داستان چند جوان در یک کلاس بازیگری است که در غیاب مدرس خود ، ایده‌ها و نمایش هایشان را مقابل تماشاگران به نمایش در می آورند و هریک در منیت اثری که تولید کرده گرفتار می شوند. این خود عامل تفرقه و آشوبی در جمع می شود و زلزله ای ناگهانی آنها را ....