نیکول کیدمن و هیو گرانت در سریال تریلر «خنثی کردن» که تولید کمپانی HBO است بازی می‌کنند.

پایگاه خبری تئاتر: سوزان بییر کارگردان و تهیه کننده اجرایی این سریال شش قسمتی می گوید: «ما آدم‌ها را چقدر می‌شناسیم؟ چقدر افرادی را که فکر می‌کنیم واقعاً به ما نزدیک‌اند، می‌شناسیم؟ این‌ها پرسش‌هایی است که در مرکز توجه سریال «خنثی کردن» قرار دارند.
فیلمنامه «خنثی کردن» را دیوید کیلی برای تلویزیون نوشته. نویسنده‌ای که پیش از این «دروغ‌های بزرگ بزرگ» را نوشته بود.
داستان «خنثی کردن» در مورد زنی به نام گریس با بازی نیکول کیدمن و همسرش جاناتان فریزر با بازی هیو گرانت است؛ زوجی بسیار موفق که در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. زندگی این زن و شوهر پس از جنایت‌های خشونت‌آمیز و مجموعه‌ای از افشاگری های وحشتناکی که رخ می‌رهد، دچار مخاطراتی می‌شود.
این سریال دومین همکاری نیکول کیدمن با دیوید کیلی است که پیش از این در «دروغ‌های بزرگ بزرگ» با هم کار کرده بودند. کیدمن در این مورد می‌گوید: «درست بعد از «دروغ‌های بزرگ بزرگ»، دیوید دو قسمت اول این سریال را نوشت و به من داد. او پرسید که آیا می خواهی نفش گریس را بازی کنی؟» کیدمن با خنده ادامه می‌دهد: « گفتم خدای من، مورد بعدی را به من بده!»
کیدمن در «خنثی کردن» علاوه بر بازی، تهیه‌کننده اجرایی نیز هست،
سوزان بییر بود که در ابتدای کار ایده حضور هیو گرانت را برای بازی در نقش همسر گریس مطرح کرد؛ کیدمن در این باره می‌گوید: «سوزان گفت من برای این نفش، هیو گرانت را می‌‌خواهم. هرچند فکر نمی‌کنم هیچ وقت بتوانیم او را راضی به این همکاری کنیم» کیدمن به یاد می‌آورد: «من هیو گرانت را می‌شناختم، اما هرگز با او کار نکرده بودم. ما واقعاً خوشبخت بودیم که توانستیم گرانت را برای بازی در این سریال بیاوریم.»
هیو گرانت در سریال نفش جاناتان را بازی می‌کند؛ یک پزشک متخصص خون‌شناسی کودکان؛ گرانت درباره این نفش می‌گوید: «یکی از چیزهایی که من مدام در مورد این نفش می‌نوشتم، روش‌های درمانی این پزشک بود. یعنی شیوه خواب در کنار بستر بیماران. این شیوه درمانی باعث می‌شود که شخص پزشک به صورت شگفت‌انگیزی بتواند به بیمار نزدیک شود، آرام و آرام. این روش، به نوعی خیلی صادقانه است. مانند یک ناجی. من همیشه آن وحشت‌زدگی بیماران سرطانی را درک و از آن استفاده زیادی کردم. گمان می‌کنم این شکل از زندگی جاناتان به عنوان یک پزشک، توانایی باورنکردنی او در ایجاد آرامش در زندگی بیمارانش است.»
دکتر جاناتان فریزر به این آرامش احتیاج دارد، چرا که در طول این سریال شش قسمتی، نیروهای پلیس مدام تلاش می‌کنند مدارک پیرامون جنایت‌ها و «جرم خشن» انجام شده را جمع‌آوری کنند. پلیس با هر گام، به یافتن پاسخ نزدیکتر می‌شود و شخصیت‌های سریال ناچار خواهند شد که با «حقایق زشت» روبرو شوند.
نیکول کیدمن می‌گوید: هر چقدر هم که ساخت یک تریلر کلاسیک متکی به وجود سخت‌افزارها باشد، اما بازهم این مضامین کاملاً پیچیده‌ است که به شما امکان انتخاب را می‌دهد تا چه چیزی را ببینید. یعنی اینکه چه چیزی را انتخاب کنیم تا باورش کنیم.»
سوزان بییر کارگردان سریال می‌گوید: «شما کاملاً مطمئن نیستید که به کدام یک از این شخصیت‌ها می‌توانید اعتماد کنید، شخصیت‌هایی که تقریباً شبیه به آدم‌های واقعی هستند.»
به جز نیکول کیدمن و هیو گرانت این بازیگران در سریال «خنثی کردن» بازی می‌کنند: ادگار رامیرز، نوح جوپ و دونالد ساترلند.
«خنثی کردن» در ۲۵ اکتبر (چهارم آبان) از HBO پخش خواهد شد.