قادر آشنا، فروردین سال گذشته طی حکمی از سوی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس مرکز هنرهای نمایشی منصوب شد و تا کنون در این سمت باقی است.

پایگاه خبری تئاتر: قادر آشنا، مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی در پاسخ به این پرسش که عملکرد مرکز هنرهای نمایشی را در دوران مدیریت خود چگونه ارزیابی میکند به خبرنگار هنرآنلاین گفت: باید سیاستهای معاون جدید مشخص شود، دوست ندارم با صحبت در این رابطه برداشتی به اشتباه انجام شود زیرا قصد تحمیل خود را ندارم.

مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی بیان کرد: اقداماتی که انجام گرفته را همه میدانند در بازه زمانی فعلی صحبتی در این مورد ندارم و در روزهای آینده جزئیات دقیقی از عملکرد و اقدامات مجموعه ارائه خواهم داد.

قادر آشنا فروردین سال گذشته طی حکمی از سوی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس مرکز هنرهای نمایشی منصوب شد و پیش از آن نیز به عنوان مدیر کل ارشاد در استان البرز فعالیت می‌کرده است.

گفتنی است، پیش از این انتصاب از زمان استعفای حسین مسافرآستانه مدیر اسبق مرکز هنرهای نمایشی در شهریور ماه 90 تا انتصاب قادر آشنا اداره کل هنرهای نمایشی تحت سرپرستی محمد دشت گلی اداره می‌شد.