نمایش «الیور تویست» کاری از اصغر خلیل از فردا نهم مرداد ماه روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «الیور تویست» به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی از نهم مرداد ماه در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

نمایش  «الیور تویست» برداشتی متفاوتی از داستان چارلز دیکنز است که در دو قسمت موزیکال و ووکال اجرا می شود که برای قسمت موزیکال آن گروه موسیقی فلاژوله ارمنستان به عهده دارد. خلیل پیش از این درباره این نمایش گفته بود:«در اجرای این نمایش به کنوانسیون ژنو و حقوق کودکان تاکید ویژه و نگاه خاصی داریم که از آن در اجرای یک قطعه موسیقی توسط خواننده خارجی استفاده کرده‌ایم. متن شعر، براساس شعر جهانی ژنو است که آن را بازخوانی می‌کنیم. اجرای این اثر براساس قوانین کپی رایت است، زیرا قصد اجرای این نمایش را در خارج از ایران داریم.»

این نمایش بازیگران زیادی دارد که به ترتیب و نقشی که بازی می‌کنند عبارتند از: جواد مولانیا (دکتر)، نگین ابدالی (خانم تینگونی)، نوشین تبریزی (خانم مان)، علیرضا زمانی نسب (آقای بامبل)، الهام شعبانی (الیور)، مرتضی کوهی (سوبری)، پوریا مهدوی (لمبیب)، محمد سیاه‌پوش (گامفیلد)، ثمر کمالیان (مینک)، جواد مولانیا (جک)، خسرو شهراز (فاگین)، محمد سیاه‌پوش (راجرز)، امونا شاه (نانسی)، منوچهر علیپور (آقای برانلو)، مجتبی واشیان (ضارب)، رضا بهرامی (مامور)، زهراروشن (کتابفروش)، تینو صالحی (ضمیر سایکس)، مهتاب شکریان (خانم بودوین)، امیر کربلایی زاده (پیرمرد).

نمایش «الیور تویست» از 9 الی 31 مرداد ماه امسال هر روز ساعت 20:30 در تالار حافظ بنیاد رودکی به نشانی خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

قیمت بلیت نمایش «الیور تویست»: 25000 تومان