جدیدترین شماره‌‌ «ماهنامه‌‌ نمایش»، ویژه‌‌ مردادماه ۱۳۹۹ با نگاه ویژه‌ به «تئاتر آپارتمانی» منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: نگاه ویژه‌‌ شماره‌‌ ۲۵۱ «ماهنامه‌‌ نمایش» در دو بخش به «تئاتر آپارتمانی» است.

 بخش اول شامل مطالبی چون «بررسی توانش‌های نمایش آپارتمانی در شهرنشینی ایرانی» نوشته عرفان پهلوانی و آناهیتا مصلحی، «نمایش آپارتمانی و ظرفیت‌های آن برای کودکان» نوشته عارفه آزرمی، «کندوکاوی در مفهوم نمایش آپارتمانی» نوشته سعید فیروزآبادی، «تئاتر خیابانی بستری برای تحولات اجتماعی در جامعه مدرن» ترجمه و تالیف افشین عموزاده‌لیچایی و گفت‌وگویی با عرفان پهلوانی با عنوان «نمایش آپارتمانی، شاید دکترینی که مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفت...» است.

در بخش دوم مطالبی چون «تئاتر آپارتمانی؛ اصطلاحی مجعول و خودساخته» نوشته غلامحسین دولت‌آبادی و «تئاتر آپارتمانی، مفهومی پوک و کودکانه» نوشته آراز بارسقیان به همراه گفت‌و‌گویی با صادق رشیدی با عنوان «مملو از مسئله و ابهام» قابل خواندن است.

پایگاه خبری تئاتر: همچنین مخاطبان می‌توانند مقاله‌های «تئاتر سنتی هند، سیر تکامل اندیشه دینی وِدا» نوشته آبتین جاوید، «دعوت به مراسم قهوه در ساعت پنج صبح!/ تأملی نه‌چندان بلند در خوانش شعر لورکا و سه‌گانه‌هایش» نوشته محمدرضا آریانفر، «بررسی جایگاه متافیزیک در تئاتر آنتونن آرتو با تمرکز بر تئاتر فیزیکال و بدون کلامِ یاسر خاسب» نوشته آرزو برادران‌ابراهیمی به همراه مصاحبه با کلبر والیم بازیگر و کارگردان تئاترشهر کلن با عنوان «اجازه ندارم بیش از این نزدیک شوم، اما می‌خواهم نزدیک شوم!»را نیز در این شماره بخوانند.

سرمقاله‌ این شماره با نام «استعمار جدید فرهنگی و تئاتر» به قلم نصرالله قادری منتشر شده است.

نکوداشت این شماره به سیاوش طهمورث اختصاص دارد که به همراه یادداشتی از نصرالله قادری با عنوان «سیاوشی که من می‌شناسم» و گفت‌و‌گویی با عنوان «انتخاب شدم كه تئاتر کار کنم!» به چاپ رسیده است.

شماره‌ ‌۲۵۱ «ماهنامه‌‌ نمایش» ویژه‌ مردادماه ۱۳۹۹ با سردبیری نصرالله قادری در ۱۱۲ صفحه و با بهای ۱۲ هزار تومان برای عموم علاقه‌مندان حوزه‌ تئا‌تر چاپ و توزیع شده است.