نمایش تجربی «نغمه شبانه» به جشنواره بین‌المللی Lime Fest راه یافت.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش تجربی «نغمه شبانه» به نویسندگی مهسا طالبی و طراحی دنیز خاطری با کارگردانی مشترک دنیز خاطری و ربکا میلر به جشنواره بین‌المللی Lime Fest راه یافت. همچنین این اثر ۲ شهریور به صورت آنلاین اجرا می‌شود.

دنیز خاطری طراح و کارگردان ایرانی این دارای مدرک کارشناس ارشد تئاتر از دانشگاه هانتر، دانشکده City University of New York بوده و به مدت هفت سال در کشور آمریکا با کمپانی‌های متعدد تئاتر و اپرا در مقام کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر همکاری می‌کند.

بازیگران این اثر آنلاین و تجربی در بخش ایران سروناز نانکلی و در بخش آمریکا مرلیکس ونتورا خواهند بود و به صورت مونولوگ در دو شهر تهران و نیویورک به صورت همزمان اجرا خواهند داشت.

از دیگر عوامل می‌توان به زهره رحمانی (طراح لباس)، آروین فولادی‌فر (طراح پوستر)، استودیو پارکینگ - صادق حسین (ضبط صدا)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای youstudio) اشاره کرد.

این نمایش که در تیر ماه در کانال یوتیوب

Evening Melody-An Experiment زیر نظر دانشگاه هانتر نیویورک به صورت آنلاین اجرا رفته بود این بار در جشنواره بین المللی آنلاین Last Fest که به همت کمپانی The Tank روز ۲ ام شهریور ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران - تهران و ۱۴ به وقت آمریکا - نیویورک اجرا خواهد شد ، علاقه مندان در ایران به صورت رایگان و در خارج از ایران می‌توانند از طریق tickets.vendini.com بلیت تهیه کنند.