محمدرضا مالکی از فردا (12 شهریور ماه) نمایش «زندگی در لانگ‌شات یا مرگ در کلوزاپ» را در سالن تئاتر آموزشگاه امین حیایی اجرا می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: این نمایش قصه رضاست؛ یک عاشق سینما که در خیاط خانه‌ای کار می‌کند و بعد از مدت‌ها فراخوانی برای آزمون بازیگری به دستش می‌رسد و متوجه می‌شود این فراخوان از سوی یکی از دوستان دوره کودکی‌اش منتشر شده که حالا تهیه‌کننده سینما شده ولی رضا همچنان یک هنرور است... او در آزمون شرکت می‌کند و این آغاز ماجراست...

نمایش«زندگی در لانگ‌شات یا مرگ در کلوزاپ» اولین نمایشی است که به طور رسمی و با بلیت فروشی در سامانه‌های فروش بلیت در این سالن اجرا می‌شود و نخستین اجرای رسمی آن محسوب می‌شود.

متن این نمایش نوشته مشترکی از محمدرضا مالکی و جواد خورشاست که با بازی و کارگردانی مالکی روی صحنه می‌رود. دیگر گروه اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:

طراح هنری: سینا ییلاق بیگی، دستیار کارگردان: محمد حسین درباغی فرد، منشی صحنه: رویا ریخته ‌گرها، عکاس: پرتو جغتایی، طراح گرافیک:محمد شمس، ضبط و طراحی نریشن: عرفان یزدی، ساخت ویدئو: میثم شاه حسینی.

این اثر نمایشی از فردا ( 12 شهریور ماه) هر شب راس ساعت 19 و سی دقیقه در سالن آموزشگاه امین حیایی به نشانی: میرداماد،خیابان شاه نظری، خیابان نازآفرین، مجمتع پویا، طبقه سوم به صحنه می‌رود و بلیت آن در سایت تیوال به فروش می‌رسد.