نمایش «سوء تفاهم» به نویسندگی آلبر کامو و کارگردانی نیما ذاکر از ۱۶ شهریور تا ۴ مهر ماه در خانه نمایش «دا» به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: کارگردان این نمایش با نگارش یادداشتی، توضیحاتی درباره اجرای نمایش خود ارایه کرده است:«نمایش "سوءتفاهم" سعی دارد مخاطب را به دور از هر حاشیه به عمق درونی هستی و ابعاد انسان بکشاند و در مفهوم تمام حرف‌ها را بیان کند، ما در این نمایش به متن کاملا وفادار بوده‌ایم و فقط شرایط این روزها و وجود ویروس کرونا باعث شد ما قسمت‌هایی از نمایش را حذف کنیم تا تماشاگر مدت طولانی در سالن نماند و تمام تلاش خود را کرده‌ایم به مفهوم اصلی و فلسفه کامو بپردازیم، در نمایش در کنار بازیگران اصلی از بازیگران فرم هم استفاده کردیم تا یک مقدار فضای نمایش را ملموس‌تر کنیم و هم نمایش را از فضای دیالوگ محور خارج کنیم.

احساس می‌کنم مخاطب این نمایش بعد از اجرا ناراضی نخواهد بود چرا که این نمایش بر اساس یک نوع ادبیات خاص و سبک اجرایی خاص پیروی می‌کند و در این روزها و با ژانر رمزآلود می‌توان تا حدودی نظر مخاطب را جلب کرد.

10سال پیش قرار بود این نمایش به روی صحنه برود اما نبود سالن برای این نوع ژانر و مشغله‌ها و اجراهایی که در این مدت داشتم فرصت اجرا رو نمی‌داد ولی بعد از اینکه سالن و دیدم مطمئن شدم که سوءتفاهم آلبر کامو به کارگردانی من برای شروع اجراهای خودش باید از این سالن شروع کنه...
ممنونم از کلیه بازیگران و عوامل نمایش چون اگر هر کدوم از دوستان نبودن این نمایش با این شکل که مدنظر و خواست بنده هست اجرا نمیرفت و ممنونم از تماشاخانه دا که در تولید این اثر من و گروه و حمایت کردند.

ما در این روزهای بسیار سخت و ملال آور سعی کردیم برای بهتر شدن حال خود و شما مردم عزیز یک نمایش با ژانر رمزآلود به روی صحنه ببریم و پشت اسم نمایش کمدی و یا امثال این پنهان نشیم برای جذب مخاطب، سعی کردیم با اون حسی که خودمون انتخاب کردیم یک نمایش شریف به روی صحنه ببریم و امیدوارم شما عزیزان هم از ما حمایت کنید و برای دیدن نمایش با تمام پروتکل های بهداشتی تشریف بیارید.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از:
مترجم: خشایار دیهیمی
بازیگران:
لیلا بروفه، شبنم صادق زاده، ملیکا گل محمدی، فرید گلریز، نیما ذاکر، بابک بینش، محمدحسین علیزاده، علیرضا ولی پور، عاطفه موسوی، فرزانه سیری، مهدی عباسی، شکیلا تویلی، آتنا داداش زاده
طراح حرکت: رها حاجی زینل
دستیار کارگردان: محمد رضایی، شکیلا تویلی
منشی صحنه: نسترن مردانی
طراح صحنه: نیما ذاکر
انتخاب لباس: شبنم صادق زاده
طراح گرافیک: علی صفری

این نمایش در تاریخ یاد شده هر شب راس ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه «دا» به صحنه می‌رود.