تست کرونای روح‌الله زمانی بازیگر نقش اصلی فیلم «خورشید» در آستانه سفر گروه تولید این فیلم به جشنواره ونیز مثبت اعلام شد و همین موضوع مانع از همراهی او با دیگر عوامل خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: عوامل فیلم «خورشید» فردا ۱۵ شهریور ماه برای حضور در جشنواره بین‌المللی ونیز راهی ایتالیا می‌شوند تا در اولین نمایش این اثر در بخش مسابقه اصلی با مخاطبان و منتقدان به دیدن فیلم بنشینند.

تست کرونا روح‌الله زمانی بازیگر نقش اصلی فیلم «خورشید» که قرار بود همراه گروه عوامل و بازیگران در جشنواره ونیز حضور داشته باشد، مثبت بوده و همین موضوع مانع از سفر او شده است.

مجید مجیدی کارگردان «خورشید» با ابراز تاسف از این اتفاق گفت: ما تمام مراحل اداری برای دریافت ویزا را برای حضور روح‌الله زمانی و شمیلا شیرزاد بازیگران نوجوان فیلم انجام دادیم اما متاسفانه پس از انجام تست، متوجه شدیم که روح‌الله دچار کرونا شده است و همین امر باعث شد که او نتواند همراه گروه باشد.

وی تاکید کرد: حضور در جشنواره ونیز برای بازیگران نوجوان فیلم با توجه به شرایطی که داشتند اتفاق بسیار مهم و خوشحال کننده‌ای بود اما مثبت بودن تست کرونا روح‌الله زمانی همه ما را ناراحت کرد.

مجید مجیدی، جواد عزتی، شمیلا شیرزاد، رامین کوشا و امیر بنان فردا صبح برای اولین نمایش «خورشید» روز ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) راهی جشنواره ونیز می‌شوند.