نمایش «شب سیصد و شصت و ششم» به نویسندگی و کارگردانی علی اتحاد از ۲۲ شهریور در باغ فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است.

پایگاه خبری تئاتر: اجرای نمایش «شب سیصد و شصت و ششم» به صورت تعاملی و با مشارکت مخاطبان برگزار و فقط شنبه‌ها از ساعت ۲۰ در باغ فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

علی اتحاد نویسنده و کارگردان نمایش «شب سیصد و شصت و ششم» در چندین شاخه مختلف هنری آثار خود را تولید و ارائه کرده است. وی دوره کاری خود را با عنوان کلی «مجموعه رازورزی» معرفی می‌کند و به این ترتیب هر یک از ویدئوها، نمایش‌ها، کتاب‌ها، آثار صوتی یا هر یک از مجموعه‌های تابلوهای دیجیتال اتحاد یک قسمت از «مجموعه رازورزی» را تشکیل می‌دهد. در فاصله سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ فصل نخست این مجموعه با بیست و چهار قسمت به پایان رسیده‌است و اکنون فصل دوم این مجموعه ادامه دارد.

پیش از این از علی اتحاد سه اجرای پرفورماتیو با عنوان «مکاشفات درخت»، «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» و «شکوفه‌های سنگی دست‌های تو» در فرهنگسرای نیاوران اجرا شده است.

بازیگران این نمایش عبارتند از برکه بذری، پویا فیاضی، حسین رضایی، برنادت تاتارو، داریوش احمدی، گیز طاهایی، ملیکا بهجت، سوگند انتظاری، فاطمه توکلی، شیوا سرمست، شایان شهرابی، ثمین سارانی، شهریار نیک پیکران، حدیث لک و مهدیه ابراهیمی.

علاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.