مدیرکل هنرهای نمایشی روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه با حضور در تئاتر مستقل تهران، تماشاخانه نوفل لوشاتو، پردیس تئاتر شهرزاد و تماشاخانه مهرگان ضمن بازدید، با مدیران این تئاترهای خصوصی گفت‌وگو کرد.

پایگاه خبری تئاتر: قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی با همراهی رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و محسن حسن‌زاده مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی به ۴ تماشاخانه خصوصی رفت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه‌ها قرار گرفت.

قادر آشنا در این بازدید ۳ ساعته ضمن دیدار از ظرفیت‌های موجود در این ۴ تماشاخانه خصوصی با مدیران آن‌ها گفت‌وگو و بر حمایت از تئاترهای خصوصی تاکید کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی از فعالیت تماشاخانه‌های خصوصی در شرایط شیوع ویروس کرونا تشکر کرد و گفت: تلاش شما برای روشن نگاه داشتن چراغ تئاتر بسیار ارزشمند است. بنده هم به صورت مستمر پیگیر طرح‌های حمایتی از گروه‌های نمایشی و تماشاخانه‌های خصوصی هستم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

آشنا ظرفیت تئاترهای خصوصی را یک فرصت برای فضای فرهنگ و هنر کشور برشمرد و ادامه داد: وجود این ۴ تماشاخانه در کنار مجموعه‌های دولتی هویت ویژه‌ای به این منطقه از شهر داده و اثرگذاری این موضوع در آینده بیشتر به چشم می‌آید.

در این دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی در جریان مشکلات این تماشاخانه‌ها قرار گرفت و تأکید کرد بنا بر بضاعت و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از جریان تئاتر خصوصی کشور حمایت خواهد کرد.

طبق برنامه‌ریزی روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از تماشاخانه‌های خصوصی در روزهای آینده و به تناوب ادامه خواهد داشت.


منبع: روابط‌ عمومی اداره‌ کل هنرهای نمایشی