فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی بعد از موفقیت در جشنواره ونیز حالا در دو جشنواره توکیو و فلورانس رقابت می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: پس از حضور موفق فیلم دشت خاموش به تهیه کنندگی سعید بشیری در هفتادوهفتمین جشنواره فیلم ونیز و دریافت جایزه بهترین فیلم بخش افق ها -جایزه که برای نخستین بار نصیب سینمای ایران شد- و انتخاب به عنوان بهترین فیلم از سوی هیئت داوران فدراسیون بین المللی منتقدان (فیپرشی) و جایزه با عنوان اتحاد ملی ایتالیا، در هفته آینده در یازدهمین دوره جشنواره  اینک خاورمیانه در شهر فلورانس و با حضور کارگردان فیلم احمد بهرامی و در سه شب متوالی به نمایش در خواهد آمد.

فیلم دشت خاموش

همچنین جلسه نقد و بررسی فیلم با حضور منتقدان و اصحاب رسانه نیز در هجدهم مهر ماه نیز برگزار می شود.

فیلم دشت خاموش

این جشنواره که با موضوع سینما و فرهنگ برپا می شود امسال با نمایش فیلم مستند  سایه های بی خورشید  ساخته فیلمساز نام اشنای ایرانی افتتاح خواهد شد.

فیلم دشت خاموش

حضور دیگر فیلم دشت خاموش در بخش  فوکوس بر جهان  در  سی و سومین جشنواره بین المللی توکیو است که از دهم تا نوزدهم آبان ماه سال جاری  برگزار می شود. فیلم  شیطان وجود ندارد  محمد رسول اف نیز در همین بخش حضور دارد.

بخش فوکوس بر جهان به نمایش فیلم های مطرحی اختصاص دارد که در جشنواره های معتبر جهانی در سال ۲۰۲۰ موفق به دریافت جوایز مهمی شده باشند.

فیلم های  مجبوریم  رضا درمیشیان و  تی تی  آیدا پناهنده نیز در بخش رقابتی جشنواره توکیو حضور دارند.

مسئولیت پخش بین المللی فیلم دشت خاموش به عهده شرکت پرشیا فیلم به مدیریت علیرضا قاسمی است.