پس از جست‌و جویی طولانی مارول بازیگر نقش اول سریال «خانم مارول» خود را پیدا کرد.

پایگاه خبری تئاتر: مارول اعلام کرد ایمان ولانی بازیگر تازه‌کار به عنوان ستاره سریال دیزنی+ انتخاب شده است. وی در این سریال نقش «کامالا خان» دختر پاکستانی آمریکایی یا همان «خانم مارول» را بازی خواهد کرد.

این شخصیت بر مبنای شخصیت ارایه شده در کمیک بوک خلق شده است.

مارول و شبکه استریم کننده این فیلم به تازگی عدیل العربی، بلال فلاح، شارمن عبید-چیونی و میرا منون را به عنوان کارگردان‌های این سریال معرفی کرده بودند.

این سریال بر مبنای فیلمنامه بیشا کی علی ساخته می‌شود و شخصیت اصلی آن کامالا خان یک نوجوان پاکستانی-آمریکایی در نیوجرسی است. خانم مارول نخستین بار به عنوان اولین قهرمان مسلمان در دنیای قهرمانان مارول در سال ۲۰۱۴ ظاهر شد.

حالا کوین فیگی رییس مارول استودیوز گفته است این شخصیت راهی صفحه کوچک نمایش هم می‌شود و علاوه بر آن در فیلم‌های سینمایی مارول هم حضور خواهد داشت.

طرح خلق این شخصیت مدتی در دستور بود تا بتوان بازیگری مناسب را برای ایفای این نقش پیدا کرد و این تا آنجا پیش رفت که حتی فردی انتخاب شود که برای عموم شناخته شده نیست.

استودیو مارول و شبکه دیزنی+ در هفته‌های اخیر برنامه‌هایشان را گسترش داده‌اند و نه تنها تاتیانا مسلانی را برای نقش اصلی شی-هالک، که ساموئل ال. جکسون را برای ایفای نقش شخصیت «نیک فیوری» در سریال خود انتخاب کرده‌اند.

«وانداویژن» فیلم بعدی مارول است که ماه دسامبر از دیزنی+ پخش می‌شود.