فراخوان نخستین دوره‌ جشنواره‌ تئاتر تجربی «مختص» منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: فراخوان نخستین دوره‌ جشنواره‌ تئاتر تجربی «مختص» که از ۱۹ دی ماه در بندر گناوه برگزار می‌شود، منتشر شد.

این جشنواره در ۲ بخش «ایده‌هایی برای ارتکابِ اجرا» و «پنل گفتگو پیرامون هنرهای اجرایی معاصر» برگزار می شود.

این جشنواره که با دبیری علی حجی برگزار می شود، با هدف مواجهه‌ای صریح با ایده‌ها و طرح‌های اجرایی و توجه دوچندان به اهمیت مفهوم کارگاه و تجربه‌های شکل‌گرفته چه در فرایند تمرین و چه در فرایند ذهنی هنرمند، در نخستین دوره برگزاری جشنواره، از طرح‌های خلاقانه و پیشرو متکی بر اجرا حمایت می کند.

گروه‌های نمایشی می‌توانند با ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی و تکمیل فرم ثبت‌نام از طریق وب‌سایت موسسه فرهنگی هنری مختص به نشانی www.mokhtasinst.com به‌صورت آنلاین یا تکمیل فرم ثبت‌نام دانلود شده و ارسال فرم به نشانی پست الکترونیکی درخواست خود را ثبت کرده و از وضعیت پذیرش آثار در این دوره از جشنواره اطلاع پیدا کنند.

این جشنواره با هدف اهمیت طرح و ایده به‌ عنوان نقطه شروعی برای اجرا، کشف راه‌های جدید برای پیوندی نو میان ادبیات و اجرا، اهمیت فرایند تمرین نگاری تا رسیدن به طرح و ایده و توجه بیشتر به اهمیت فرایند ذهنی هنرمند در رسیدن به طرح اولیه برگزار می شود و بخش «ایده‌هایی برای ارتکابِ اجرا» در اولین دوره‌ جشنواره‌ به‌صورت رقابتی برگزار خواهد شد.

این فراخوان به صورت کامل در سایت www.mokhtasinst.com قابل دیدن است.