احمد سلیمانی کارگردان نمایش ˝یه کلیک کوچولو˝ از اجرای این نمایش در شیراز و سپس رامسر در ماه شهریور خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش "یه کلیک کوچولو" نوشته محمدرضا کوهستانی با کارگردانی احمد سلیمانی که اجرای آن این روزها در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر با استقبال مخاطبان تئاتر روبه‌رو شده، نمایشی است که سال 90 تولید شد، اما در طول این سه سال علیرغم تلاش و پیگیری مستمر گروه تئاتر ایده مجوز اجرای عمومی و یا حتی نمایشنامه‌خوانی آن صادر نشد ولی به هر روی این اثر نمایشی موفق شد چندی پیش مجوز اجرای عمومی را از شورای نظارت دریافت کند و با بازیگران جدید در تئاتر شهر روی صحنه برود.

احمد سلیمانی کارگردان نمایش "یه کلیک کوچولو" که نمایشی است در سه اپیزود و معضلات اجتماعی زندگی مدرن شهری را نقد کشیده، در گفت‌وگو با هنرآنلاین، ضمن ابراز رضایت از استقبال مخاطبان از این نمایش در پاسخ به این سئوال که اگر این نمایش در سال 90 اجرا می‌شد موفق‌تر بود یا امروز، به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: راستش من از اجرا نشدن کار در آن سال از این بابت ناراحت هستم. زحمات چهار بازیگری که در آن زمان با ما همراه بودند به ثمر ننشست چون بالاخره آنها هم در تولید این نمایش سهمی داشتند، اما از این اجرا با توجه به بازیگران و گروه خوبی که دارم بسیار راضی هستم و خوشحالم.

سلیمانی ادامه داد: البته اوایل کار کمی نگران بودم که مبادا موضوعاتی که قرار است ما به آنها بپردازیم با توجه به گذشت زمان کمی کمرنگ شده باشد، اما با توجه به بازخورد بسیار خوبی که در این روزها از تماشاگرانمان گرفتیم این نگرانی را برطرف کرد. چراکه متوجه شدیم که هنوز می‌توان روی آن موضوعات کار کرد و می‌توان به آنها پرداخت. ضمن اینکه فکر می‌کنم نه تنها ما بلکه بعد از ما نیز معتقدم که پرداختن به این موضوعات هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و دیگر گروه‌ها می‌توانند به چنین موضوعاتی بپردازند.

سلیمانی درباره احتمال تمدید اجرای نمایش "یه کلیک کوچولو" نیز عنوان کرد: ما درخواست تمدید اجرای نمایش‌مان را به تئاتر شهر دادیدم و تئاتر شهر هم با تمدید اجرای ما موافقت کرده است، اما با توجه به اینکه روزهای پایانی اجرای گروه بعدی همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی می‌شود، احتمال اینکه تمدید بشود خیلی کم است.

او همچنین درباره احتمال اجرای این نمایش در دیگر شهرهای کشور بعد از اجرا در تئاتر شهر نیز گفت: برای این کار برنامه‌ریزی کردیم و به امید خدا اوائل شهریور برای اجرا به شیراز و اواخر شهریورماه هم برای اجرا به رامسر خواهیم رفت.

کارگردان نمایش "یه کلیک کوچولو" او همچنین درباره کارهای جدید گروه تئاتری ایده گفت: راستش مشغول آماده کردن طرحی برای جشنواره فجر هستیم که آقای کوهستانی قرار است آن را بنویسند، چرا که منتظر فراخوان جشنواره بودیم تا ببینیم که الویت‌های امسال چه چیزهایی هستند. کار دیگری هم هست که به درخواست گروه تئاتری دانمارکی "باتیدا" به نام "yes,no" آقای کوهستانی متن آن آماده کردند و قرار است با کارگردانی من و طراحی صحنه و موسیقی از آنها و بازیگران مشترک اجرا کنیم.

نمایش "به کلیک کوچولو" نوشته محمدرضا کوهستانی با کارگردانی احمد سلیمانی و نقش آفرینی علیرضا محمدی، آزاده صمدی، آرش دادگر، نازنین فراهانی، پریناز ایزدیار و سام قریبیان، هر روز ساعت 19:30 در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه میرود.