مدیر تماشاخانه «شانو» با بیان اینکه این تماشاخانه در سال جاری تنها میزبان دو اجرای نمایشی بوده است، تصریح کرد که مأیوس و ورشکست شده‌ام.

پایگاه خبری تئاتر: قطب‌الدین صادقی مدیر تماشاخانه «شانو» درباره وضعیت فعالیت این تماشاخانه خصوصی گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا این لحظه تماشاخانه «شانو» تنها میزبان ۲ اجرای نمایشی بوده و در باقی ایام تعطیل بوده است. البته ۲ ماه است که برگزاری کلاس‌های آموزشی را شروع کرده‌ایم که در وضعیت کنونی آنها نیز تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه تا وقتی ویروس کرونا وجود دارد وضع به همین منوال خواهد بود، متذکر شد: فکر نمی‌کنم در وضع بهداشتی کنونی به واسط ویروس کرونا، وضع اقتصادی موجود، نبود اعتماد ملی و اجتماعی در میان مردم و گرانی، فرهنگ و هنر پایداری و رشد داشته باشد.

صادقی یادآور شد: در بحران‌های مختلف اولین خاکریزی که از سوی عوامل بحران فتح می‌شود، خاکریز فرهنگ و هنر است.

این هنرمند باسابقه تئاتر با اشاره به اینکه سال آینده موعد اجاره مکان تماشاخانه «شانو» به پایان می‌رسد، تصریح کرد: به شدت مأیوس هستم و به معنای واقعی ورشکسته شده‌ام. از هر جایی هم که تقاضای کمک کرده‌ام، جواب رد شنیده‌ام.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: وقتی به بحران بهداشتی و اقتصادی فعلی بحران سیاسی هم اضافه شود فاجعه رخ می‌دهد زیرا در چنین شرایطی احساس آسایش و آرامش نمی‌کنیم.


منبع: خبرگزاری مهر