تعطیلی پی در پی تئاتر که هر هفته به شکل قطره چکانی اطلاع رسانی می‌شود، سبب سردرگمی بسیاری از هنرمندان این رشته شده و همین وضعیت باعث شد تا گروه اجرایی نمایش «در انتظار گودو» هم از ادامه اجرای نمایش خود منصرف شوند.

پایگاه خبری تئاتر: در وضعیت دشوار کرونایی که کمتر گروه حرفه‌ای حاضر به اجرای نمایش شد، امیررضا کوهستانی، هنرمندی که نمایش‌هایش در بسیاری از کشورهای جهان روی صحنه رفته است، با تعدادی از بازیگران شناخته شده تئاتر نمایش «در انتظار گودو» را بر اساس متن مشهور ساموئل بکت اجرا کردند.

این گروه برای تضمین سلامت خود و تماشاگران، این اثر نمایشی را در فضای باز باغ کتاب به صحنه بردند تا خطرات ناشی از حضور افراد در فضاهای سر بسته از بین برود و این نمایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدت 21 شب اجرا شد.

با این حال بعد از انتشار اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر، این نمایش نیز از اجرا بازماند.

هرچند همه هنرمندان تئاتر و سینما پیش بینی می‌کردند تعطیلاتی که در آغاز گفته می‌شد یک هفته است، بیش از اینها به طول بینجامد، گروه اجرایی این نمایش همانند دیگر همکاران‌شان سه هفته منتظر بازگشایی ماندند و در این مدت، پیگیری‌های آنان برای از سرگیری اجرای این نمایش که در فضای باز اجرا می‌شد، به نتیجه‌ای نرسید.

وضعیت بلاتکلیف بازگشایی تئاتر و سینما از یک سو و از سوی دیگر سرد شدن هوا ، سبب شد که این گروه فعلا قید اجرای نمایش خود را بزنند و به همان 21 شب اجرا بسنده کنند. این در حالی است که این نمایش با استقبال تماشاگران رو به رو شده بود و حالا گروه اجرایی اعلام کرده‌اند که پول بلیت تماشاگرانی که امکان دیدن نمایش را پیدا نکرده‌اند، از طریق پشتیبانی سایت آرت سیت(سایت فروش بلیت نمایش) پس داده می‌شود.

نمایش «در انتظار گودو» با کارگردانی امیررضا کوهستانی و بازی لیلی رشیدی، الهام کردا، مهین صدری، مونا احمدی و خزر معصومی اجرا می‌شد.

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید