کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل خانه سینما ضمن تبریک انتخاب مجدد شاهسواری بر لزوم تلاش بیشتر برای حل مشکل معیشتی هنرمندان تاکید کرد.

پایگاه خبری تئاتر: در متن نامه کانون کارگردانان سینمای ایران خطاب به منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما آمده است:« در روزهایی که سینمای ایران احتیاج به آرامش، تدبیر و روش‌های خردورزانه دارد، ضمن سپاس از انتخاب بجا و شایسته هیئت مدیره محترم خانه سینما، با شناختی که از شما و تجارب با ارزشتان داریم، توقع این است که در کنار تلاش جهت رفع مشکلات معیشتی اهالی سینما و ارتباط بیشتر و کارآمدتر با صنوف، قدم‌های محکم‌تری را در جهت شناسایی بازارهای جدید نمایش و عرضه در این عصر دیجیتال برداشته و با داشتن یک روابط عمومی قدرتمندتر، به ساختار جدیدی در خانه سینما فکر کنید که آینده سینمای ایران را در همه جوانب اندیشگی، شغلی و اقتصادی تامین کند. بر این باوریم که این اهداف با درایت هیئت مدیره و حضور شما و نیز همراهی صنوف سینمایی محقق می‌شود.

کانون کارگردانان با تبریک و تشکر از پذیرفتن مجدد این مسئولیت، همواره در کنار شما و هیئت مدیره محترم در روزهای سخت پیش رو خواهد ایستاد.»

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید