طبق فراخوان چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش، فیلمسازان و فیلمنامه‌نویسان ۱۰ روز دیگر برای ثبت‌نام آثارشان مهلت دارند.

پایگاه خبری تئاتر: متقاضیان حضور در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش از امروز جمعه ۹ آبان ماه به مدت ۱۰ روز دیگر یعنی تا ۱۸ آبان فرصت دارند که با مراجعه به سایت این رویداد به نشانی http://mowjfest.kish.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند.

این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فرهنگ سفر و گردشگری، شناسایی استعدادهای نوظهور و تشویق فیلمسازان کشور به تولید آثار خلاقه در این حوزه و نیز ایجاد تعامل میان فیلمسازان و سینماگران ایران و جهان برگزار می‌شود.

تمامی فیلم‌ها با موضوع سفر، گردشگری و موضوع ویژه «دریا» که سعی در نشان دادن فرهنگ ها، آداب و رسوم، جذابیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری مناطق مختلف ایران و نیز موضوعات مرتبط با دریا را دارند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. در موضوع سفر، فیلم‌هایی که به شکل مستقیم و غیرمستقیم به مقوله سفر اشاره دارند ذیل این موضوع قرار می‌گیرند.

در بخش فیلمنامه نیز تمامی فیلمنامه‌های کوتاه که در ذیل موضوعات جشنواره (سفر و گردشگری - نگاه ویژه: دریا) به نگارش‌ درآمده باشند، می‌توانند به رقابت بپردازند. لازم به تاکید است که فیلمنامه‌هایی که با محوریت اقلیم جنوب و بعضا جزیره کیش به نگارش درآمده باشند در نگاه ویژه‌تری قرار خواهند گرفت.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری در ۲ بخش فیلم کوتاه و فیلمنامه با موضوع سفر و گردشگری و نگاه ویژه به دریا، ۲۸ بهمن لغایت ۱ اسفند ۱۳۹۹ در جزیره کیش برگزار می شود.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید