فیلم مستند «شهر زیبای من» به کارگردانی الهام آقالری در ۱۷ امین دوره جشنواره اروپایی Entegration you and me در لهستان به نمایش در می‌آید.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم مستند «شهر زیبای من» به عنوان پنجمین تجربه کارگردانی الهام آقالری (عضو انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران) در عرصه مستندسازی، در چهارمین حضور بین‌المللی خود پس از حضور در جشنواره مستند گوانجو چین در ۱۷ سالن سینما در لهستان در حال نمایش است.

. جشنواره اروپایی Entegration you and me جشنواره تخصصی فیلم‌های موضوعی در خصوص معلولیت‌های جسمی و روانی است که همه‌ساله در شهر کازالین برگزار می‌شود.

فیلم مستند «شهر زیبای من» روایت زندگی جوانی ۳۷ساله است که به دلیل عقب ماندگی خفیف ذهنی نمی‌تواند شغل مناسبی داشته باشد.

آقالری در این مستند زندگی یک جوان کم‌توان ذهنی متاهل را به تصویر کشیده که نمی‌تواند شغل مناسبی داشته باشد و در تلاش است تا سازمان نظام وظیفه را به جهت نرفتن به سربازی متقاعد کند و در این مسیر با چالش‌های فراوانی در این مسیر روبروست.

عوامل مستند «شهر زیبای من» عبارتند از: کارگردان: : الهام آقالری، تدوین: بابک حیدری، فیلمبردار: شهرام رحیمی. حسن ناحی، صدابردار: مهدی یگانه، صداگذاری: حسین قوچیان، اصلاح رنگ و نور: سامان وفایی. آرش کاظم زاده، عکس: سمانه جمالی، طراح پوستر: پریسا قادری، مدیرتولید: سمانه حسینا -احمد دانشور و تهیه کننده: عطا پناهی.

پخش بین‌المللی این فیلم توسط میلاد خسروی انجام شده است.

۱۷ امین دوره جشنواره اروپایی Entegration you and me در لهستان از ۳ تا ۷ نوامبر در حال برگزاری است و به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا حضور عوامل مستند «شهر زیبای من» در این رویداد بین‌المللی میسر نشد.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید