در پی تعطیلی چند روزه سالن های نمایشی، اصغر خلیلی که نمایش «الیور تویست» را روی صحنه دارد طی یادداشتی که در صفحه اجتماعی خود، اعتزاض خود را نسبت به این تصمیم ابراز کرد

پایگاه خبری تئاتر:  همه می دانیم که تئاتر ایران در بحران مدیریت به سر می برد و هرچند گاهی گوی و میدان در دست کسی می افتد و پیوسته شیوه ی گل به خودی را مشق می کند. از میان انبوه اتفاقات تئاتری در این چند ماه ،تعطیلی اجراهای روز جمعه خیلی تامل برانگیز بود.


...همه می دانیم طبق قرار،در ایام سوگواری در صورت تلاقی زمان اجرا با قبل یا بعد اذان مغرب چگونه باید عمل کرد. ولی اجراهای بعد از اذان مغرب روز جمعه که شامل همین قرار می شد ناگهان تعطیل می گردد و اقایان اجراهای بعد اذان را هم تعطیل کرده اند.


...همه می دانیم که متولی اصلی صدور مجوز اجرای نمایش با شورای نظارت است .یعنی به هردلیلی پاسخگوی صدور مجوز اجرا شورای نظارت است . پس مگر شرایط اعتقادی نظام اداری در این کشور فرق می کند. که سالن های وزارت ارشاد برای روز جمعه تعطیل است و مابقی فعال !!!یعنی چه ؟ من نمی فهمم! مگر علت تعطیلی تئاتر برای ابراز تعزیت نیست پس چرا اسمان اعتقادی مدیریت فرق می کند.


...همه می دانیم چند روزی است دوستان عزیز و هنرمند که در راستای تعالی فرهنگ این کشور تلاش می کنند مورد حمله ی رسانه ای قرار داده اند . ما خوب می دانیم هنرمند وسیله است و هدف رسانه ی ملی دعواهای سیاسی خودشان است . پس خواهشن این مقدار رمق مانده در جسم تاتر ایران را رها کنید و مثل مرد بگویید اقا یا خانم مدیر فلان قسمت پاشو برو خونت .....


... همه ما می دانیم این سکوت به معنی رضا نیست و فقط حجب وحیا ما را به سکوت وا داشته .لطفا جلوی در خانه تاتر این کشور دعوای سیاسی نکنید چون برخی از بزرگان تاتری خوابند خدای ناکرده بیدار می شوند در ضمن اگر شما چندین خانه برای جلوس دارید هنرمند تئاتر خانه ای جز تئاتر ندارد.