فیلم کوتاه «گوسفند» به نویسندگی و کارگردانی سیدمهران قریشی پس از ۶۰ روز پیش تولید و چهار روز فیلمبرداری در مراحل فنی قرار دارد.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم کوتاه «گوسفند» به نویسندگی و کارگردانی سیدمهران قریشی و تهیه‌کنندگی فرید ابراهیمی با حفظ سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی پس از ۶۰ روز پیش تولید و چهار روز فیلمبرداری در مراحل فنی قرار دارد.

این فیلم کوتاه در مراحل تدوین و صداگذاری است. هومن بنائی، فرج الله گل سفیدی، هدایت الله سجادی، صبا رنجبر، اکبر تقیان، نوید فهیمی و سامان سیوس بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «پاکی یک زندگی سلاخی می شود و غفلت مبنای تفکر یک انسان را تکه تکه و از ضعف، غیرت و عفت پوست کنی می کند و تمام این ها مانع واقع بینی شده و ... .»

قریشی که قبل از این هم فیلم کوتاه «بند ناف» را در کارنامه هنری خود دارد در فیلم «گوسفند» تلاش کرده است گوشه های پنهان روابط انسانی را به تصویر بکشد.

از عوامل اصلی این پروژه می‌توان به نویسنده و کارگردان: سیدمهران قریشی، مجری طرح و تهیه‌کننده: فرید ابراهیمی، سرمایه‌گذار: سیدامیر مولایی، مدیر فیلمبرداری: شاهین عراقی، مشاور کارگردان: رضا گمینی، مدیر صدابرداری: علیرضا پاکنهاد، گریم و طراح چهره‌پردازی: رضا عربی، طراح صحنه و لباس: فرزانه نوری کرمانشاهی، دستیار کارگردان: گلناز کاووسی، برنامه ریز و منشی صحنه: میترا احمدی و مدیر تولید: مهدی فرشا اشاره کرد.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید