فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی سعید بشیری در ادامه حضور در جشنواره های جهانی، در بخش مسابقه دو جشنواره سنگاپور و سابوِرسیو کرواسی حضور دارد.

پایگاه خبری تئاتر: سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سنگاپور از تاریخ ۶ تا ۱۶ آذر ماه در کشور سنگاپور برگزار می شود و فیلم سینمایی «دشت خاموش » در بخش رقابتی "سینمای آسیا" که مختص فیلم های اول و دوم کارگردانان است، حضور دارد.

هفت فیلم در این بخش از کشورهای ایران، سنگاپور، مالزی، هند، چین، گرجستان و ژاپن برای کسب جایزه بهترین فیلم به رقابت می پردازند. جشنواره سنگاپور به علت شیوع بیماری کرونا بدون حضور مهمانان خارجی برگزار خواهد شد و بعد از نمایش فیلم جلسه پرسش و پاسخ با کارگردان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سابوِرسیو (Subversive) نیز از تاریخ ۹ تا ۱۵ آذر در شهر زاگرب پایتخت کرواسی برگزار می شود و ساخته احمد بهرامی در بخش رقابتی جشنواره برای دریافت جایزه بهترین فیلم با دیگر فیلم های پذیرفته شده رقابت می کند. بخش های رقابتی این جشنواره شامل دو بخش مسابقه فیلم های سینمایی و مسابقه فیلم های مستند می باشد.

«دشت خاموش» پیش از این در جشنواره های ونیز، اکنون خاورمیانه در فلورانس، وایادولید اسپانیا، توکیو، استکهلم و شب های سیاه تالین حضور داشته و جایزه بهترین فیلم بخش افق های جشنواره ونیز و جایزه فیپرشی (انجمن منتقدان بین المللی) را دریافت کرده است.

پخش بین المللی «دشت خاموش» بر عهده شرکت پرشیا فیلم با مدیریت علی قاسمی است.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید