نمایش «ابرهای باران‌زا» به کارگردانی مانلی حسین پور که درباره یک سیرک ورشکسته و آدم‌های درون این مکان است از یکشنبه دوم شهریور ماه اجرای خود را در خانه نمایش آغاز می کند.

پایگاه خبری تئاتر:  مانلی حسین‌پور کارگردان نمایش «ابرهای باران‌زا» درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: من دو سال است که «ابرهای باران زا» نوشته علی حاتمی نژاد را در نوبت نمایش دارم. این نمایش در جشنواره تئاتر فجر حضور داشته اما متاسفانه در طول دو سال گذشته نتوانسته در نوبت اجرای هیچ یک از تالارهای تئاتر شهر، حافظ و یا ایرانشهر قرار گیرد. البته حضور نمایش در تالار مولوی قطعی شده بود که به دلیل تعمیرات این اجرا نیز منتفی شد.

وی ادامه داد: بنابراین خانه نمایش تنها سالنی است که در این برهه زمانی مناسب اجرا بود. متاسفانه شرایط تئاتر در ایران به نحوی است که سالنهای مناسب و بزرگ به امثال ما نمی رسد. من نمایش دیگری به نام «خانه پاکیزه» را هم در نوبت اجرا دارم که سال گذشته در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت اما متاسفانه هرچه تلاش کردم که نمایشم را بتوانم در تئاتر شهر شهر یا نیاوران به صحنه ببرم این امکان فراهم نشده است.

حسین پور درباره داستان این نمایش توضیح داد: این نمایش درباره یک سیرک ورشکسته است که یک دلقک پیر اداره اش می کند. همه افرادی که در این سیرک حضور دارند اتفاقات خوب و بدی برایشان رخ داده که در طول نمایش آنها را تعریف می کنند. در واقع  «ابرهای باران زا» درباره عشق‌های از دست رفته و وقایعی است که برای هرکدام از این افراد اتفاق افتاده است.

این کارگردان جوان تئاتر یادآور شد: در این نمایش ما دو دلقک هم داریم که فضای داستان را به سمت فانتزی پیش می برند. دلقکهای این نمایش طناز نیستند و بیشتر حالتی گروتسک دارند. اصولا چون این افراد زندگی نافرجامی داشته اند تمام طول نمایش غمی در چهره شان نمایان است.

این نمایش از روز یکشنبه دوم شهریور در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می‌رود. «ابرهای باران زا» کاری از گروه تئاتر عطش پاسارگاد است که در آن سروش طاهری، آرش تبریزی، مانلی حسین پور، بهروز سرو علیشاهی، حامد سمرقندی و پیام میرمصطفی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش از روز یکشنبه دوم شهریور ماه ساعت 18:30 هر روز به جز شنبه‌ها به خانه نمایش واقع در میدان فردوسی، خیابان شهید موسوی، کوچه شهید محمد آقا مراجعه کنند.