سیامک صفری از اجرای یک اثر نمایشی با گروهی از هنرجویان جوان تئاتر خبر داد و در عین حال اظهار تاسف کرد که پول، بزرگترین مساله تمام بخش‌ها شده است.

پایگاه خبری تئاتر: این بازیگر تئاتر که تجربه‌ای هم در زمینه کارگردانی دارد‌ گفت: به تازگی یک کارگاه آموزشی را با گروهی از هنرجویان تئاتر آغاز کرده‌ام و قرار است در پایان این دوره، به یک اثر نمایشی برسیم.

او توضیح داد: این کارگاه یکی از مجموعه کارگاه‌هایی است که در بنیاد رودکی برگزار می‌شود و بیش از سی هنرجوی تئاتر در آن شرکت دارند، طبق گفت‌وگوهایی که داشته‌ایم، قرار است نمایش ما اردیبهشت سال آینده در تالار «حافظ» به صحنه برود.

صفری درباره فعالیت‌هایش در حیطه بازیگری نیز توضیح داد: قرار است در نمایش «مردی برای تمام فصول» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا بازی کنم که نیمه دوم آبان ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود. ضمن اینکه به تازگی در فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» کار هومن سیدی بازی کردم که فیلمبرداری‌اش تمام شده است.

این هنرمند که سال گذشته ابراز علاقه‌ کرده بود نمایشی را بر اساس شعر یک شاعر فلسطینی و با همکاری هنرمندانی از ایتالیا در جشنواره تئاتر فجر اجرا کند‌، درباره سرنوشت آن نمایش توضیح داد: قرار بود نمایش ما به عنوان اثری مشترک میان ایران ، ایتالیا و فلسطین در جشنواره فجر گذشته به صحنه برود اما آن اجرا کاملا منتفی شد و فعلا برنامه‌ای برای اجرای آن ندارم.

سیامک صفری در پایان با اظهار تاسف از شرایط اقتصادی فعلی گفت: متاسفانه همه جا، پول به اصلی‌ترین مساله تبدیل شده و این وحشتناک است. با این حال ترجیح می‌دهم به طور همزمان در چند پروژه کار نکنم و برای امسال دوست دارم فقط روی بازی‌ام در نمایش «مردی برای تمام فصول» و کارگاه آموزشی‌ام متمرکز باشم.