کریم اکبری مبارکه، مریم کاظمی و ناصر آویژه به عنوان هیات سه نفره بازبینی بخش تئاتر کودک و نوجوان و مجید امرایی، حسین پرستار و کاوه مهدوی به عنوان بازبین های بخش خیابانی سومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند

پایگاه خبری تئاتر:  کریم اکبری مبارکه، مریم کاظمی و ناصر آویژه به عنوان هیات سه نفره بازبینی بخش تئاتر کودک و نوجوان سومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.

آثار راه یافته به بخش تئاتر کودک و نوجوان توسط این هیات سه نفره مورد بازبینی قرار می گیرند. کریم اکبری مبارکه بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما از سال 1350 با بازیگری تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بازی در بیش از 21 تئاتر را تا پایان دهه 60 در کارنامه هنری خود دارد.

مریم کاظمی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان نیز در بیش از 55 تئاتر، سریال و فیلم از سال های 64 تا 89 ایفای نقش کرده است. ناصر آویژه کارگردان و بازیگر تئاتر کوک و نوجوان نیز در پرونده بازیگری خود 34 فیلم، مجموعه تلویزیونی و تئاتر را ثبت کرده است.

در بخش تئاتر کودک و نوجوان سومین جشنواره تئاتر شهر 45 اثر برای بازبینی آماده می شوند.

معرفی اعضا هیات بازبینی بخش تئاتر خیابانی

مجید امرایی، حسین پرستار و کاوه مهدوی به عنوان بازبین های بخش خیابانی سومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.

مجید امرایی نویسنده، منتقد و کارگردان تئاتر، حسین پرستار نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما و کاوه مهدوی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما 34 طرح که در مرحله بازخوانی به جشنواره راه پیدا کرده اند مورد بازبینی قرار می دهند.

بازبینی آثار راه یافته به سومین جشنواره تئاتر شهر از 8 تا 20 شهریور ماه جاری به طور متمرکز در فرهنگسرای بهمن انجام می شود. جدول زمانبندی بازبینی های هر بخش به طور جداگانه در وبلاگ جشنواره تئاتر شهر به آدرس www.jashnvarehteshahr.blogfa.com  قرار می گیرد.