نگار جواهریان به گروه بازیگری نمایش «وقتی ما برگردیم دو پای آویزان مانده است» به عنوان جدیدترین اثر نمایشی گروه تئاتر «تی‌تووک» پیوست.

پایگاه خبری تئاتر: ابراهیم پشت‌کوهی که پیش از این نمایش‌هایی همچون «مثل آب برای شکلات»، «تنها سگ اولی می‌داند چرا پارس می‌کند مکبث» و «کمدی الهی، جلد دوزخ» را به همراه گروه «تی‌تووک» در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برده، قصد دارد در قالب جدیدترین تولید گروه خود نمایش «وقتی ما برگردیم دو پای آویزان مانده است» را در تالار حافظ روی صحنه ببرد.

پشت‌کوهی این نمایش را که با دریافت تندیس بهترین کارگردانی، بهترین طراحی صحنه و لباس به عنوان اثر برگزیده هجدهمین جشنواره تئاتر فجر شناخته شد، آبان‌ماه سال جاری در تالار حافظ روی صحنه ببرد. قرار است در اجرای مجدد نمایش «وقتی ما برگردیم دو پای آویزان مانده است» بازیگران مهمان نیز با گروه «تی‌تووک» همکاری داشته باشند.

نگار جواهریان از جمله بازیگرانی است که حضورش در جدیدترین تجربه کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی قطعی شده است. جواهریان که آخرین حضورش بر صحنه تئاتر در نمایش «دیوار چهارم» به کارگردانی امیررضا کوهستانی بود، در نمایش‌های متعددی از جمله «ایوانف» و «17 دی کجا بودی» به کارگردانی کوهستانی، «تهرن» و «بنگاه تئاترال» به کارگردانی زنده‌یاد محمود استادمحمد، «دون کیشوت» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی، «قرمز و دیگران» به کارگردانی محمد یعقوبی و «بدون خداحافظی» به کارگردانی کتایون فیض‌مرندی به ایفای نقش پرداخته است.

جواهریان در عرصه بازیگری سینما نیز برای بازی در فیلم «طلا و مس» سیمرغ بلورین بهترین بازیگری زن بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دریافت کرد.