سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه شامگاه دوشنبه سوم شهریور ماه 1393 بامعرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

پایگاه خبری تئاتر:  مراسم اختتامیه این جشنواره  شامگاه دوشنبه با حضور ساسان ناطق؛ رییس حوزه هنری استان اردبیل و دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه؛ طاهرشریفی؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل؛ علی قربانی؛ مدیر محافل و جشنواره‌های حوزه هنری؛  و حسن دولت آبادی؛ عضو هیئت داوران؛ در تالار شمس عطار مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار شد.

بر اساس رای هیئت داوران نفرات انتخابی این جشنواره در دو سطح تقدیری و برگزیده معرفی شدند. براین اساس دربخش بازیگری زن، زهره محرمی برای بازی در نمایش «دست هزار غریب» از استان زنجان، لیلی نظری برای بازی درنمایش «ملالی هست»  از استان اردبیل و اکرم یدی برای بازی درنمایش «پدرانه» از استان کرمانشاه تقدیر شدند.

در بخش بازیگری مرد، حسن شیخ‌زاده برای بازی درنمایش «ملالی هست» و فرشید سلامت برای بازی در نمایش «کافه سایه»، هر دو از استان اردبیل تقدیر شدند و احسان عباس‌زاده برای بازی در نمایش «فرشته‌ها» از استان آذربایجان غربی برگزیده این بخش معرفی شد.

در بخش طراحی صحنه، یوسف جاوید و کیوان باقلاچی مشترکا برای طراحی صحنه «ملالی هست» و مجید واحدیزاده برای طراحی صحنه نمایش «کافه سایه» مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش کارگردانی از رسول بانگین برای کارگردانی نمایش «فرشته‌ها» تقدیر و مجید واحدی‌زاده کارگردان نمایش «کافه سایه» به عنوان نفر برگزیده معرفی شد.

 نمایش «کافه سایه» به کارگردانی مجید واحدی‌زاده  از استان اردبیل و نمایش «فرشته‌ها» به کارگردانی رسول بانگین از استان آذربایجان غربی از بین 11 نمایش حاضر در این دوره از جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه برای حضور در جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه انتخاب و معرفی شدند.