هاله مشتاقی‌نیا گفت: در حال نگارشِ نمایش‌نامه‌ای هستم که متفاوت از تجربه‌های پیشین من است.

پایگاه خبری تئاتر: هاله مشتاقی‌نیا نمایشنامه‌نویس درباره فعالیت‌های خود در این روزها گفت: این روزها متمرکز بر مطالعات روان‌شناسی بالینی هستم. گرایشی که همواره به آن علاقه داشته‌ام و تخصصی‌تر آن را دنبال می‌کنم.

او در ادامه افزود: همچنین در حال نگارشِ نمایش‌نامه‌ای هستم که متفاوت از تجربه‌های پیشین من است که درباره این نمایشنامه و نام آن پس از اتمام نگارش توضیحاتی ارائه خواهم کرد.

مشتاقی‌نیا همچنین اضافه کرد: با باز شدن سالن‌های نمایش نیز اثری از من اجرا خواهد شد که اطلاعات آن از سوی روابط عمومی گروه اعلام خواهد شد.

این نمایشنامه نویس عنوان کرد: کتابی با عنوان "آنتولوژی زنان فارسی‌نویس" که حاوی داستان‌هایی از زنان نویسنده است به کوشش پژند سلیمانی از سوی انتشارات پیام چارسو به زودی منتشر خواهد شد و داستان "عشق در زمان کرونا" در این مجموعه نوشته من است که حاصلِ این روزهایم است. موضوع این داستان درباره ابعاد گسترده ویروس کرونا در زندگیِ مردمانِ زمین است که همه در این تجربه عجیب شریک هستیم و این داستان با نگاهِ من در این وانفسای زندگی به عشق و مرگ نوشته شده است. 

آخرین اثر هاله مشتاقی نیا، نمایش "پنجاه/ پنجاه" به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی است که با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد.

از کتاب‌های منتشر شده او نیز می‌توان به نمایشنامه "تقدیر بازان" اشاره کرد. همچنین مشتاقی‌نیا موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین متن نمایشی از سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شده و "اینگرید برگمن با بوی قورمه سبزی" از آثار او، جایزه اول ششمین دوره جشنواره ادبی پروین اعتصامی را دریافت کرده است.

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید


منبع: هنرآنلاین