ناصر حسینی‌مهر برای بازیگران نمایش جدیدش «مائوزر» فراخوان داد.

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان و مدرس تئاتر گفت: تصمیم دارم برای اجرای نمایش «مائوزر» نوشته هاینر مولر که قرار است زمستان امسال در مجموعه تئاتر شهر به صحنه برود از نیروهای جوان به عنوان بازیگر استفاده کند.

او افزود: البته می‌توانستم از بازیگران با تجربه و صحنه دیده‌ای که در اطرافم هستند دعوت کنم اما بیشتر مایلم که مثل گذشته با دعوت از جوان‌ها دریچه‌ای به رویشان باز کنم تا بتوانند توانایی‌هایشان را به محک بگذارند و استعدادهایشان را عرضه کنند.

این کارگردان ادامه داد: برای گزینش بازیگران این نمایش هیچ محدودیتی را در نظر نگرفتم و کسانی که دانشجوی تئاتر هستند و هم کسانی که در آموزشکده‌ها آموزش دیده‌اند و همچنین کسانی که به صورت تجربی در این عرصه کار کرده‌اند می‌توانند در این گزینش حضور داشته باشند. البته فقط یک شرط سنی قائل شده‌ام و به این منظور افراد 20 تا 40 سال می‌توانند در این گزینه شرکت کنند چرا که این نمایش کاری است که به انرژی و تحرک زیادی احتیاج دارد.

حسینی مهر همچنین تصریح کرد: از میان متقاضیان 20 نفر به عنوان بازیگران نهایی نمایش «مائوزر» انتخاب خواهند شد.

به گفته‌ی ناصر حسینی‌مهر جلسه گزینش بازیگران نمایش «مائوزر» روز یکشنبه 16 شهریور ماه ساعت 11 در تالار برج آزادی واقع در میدان آزادی برگزار می شود.