نمایش "خانه خورشید" تازه ترین اثر شهرام کرمی از یک شنبه 16 شهریور ماه در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرای خود را آغاز می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: خانه خورشید که کاری از گروه تئاتر شایا است توسط شهرام کرمی نوشته و کارگردانی شده است وهنرمندانی همچون پرستو گلستانی ، آرش نوذری، علیرضا دری،روح اله زندی فر ، مینووش رحیمیان و روژان کُردنژاد در آن ایفای نقش می‌کنند. این نمایش هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18 اجرا می شود.

آهنگساز این اثر سیاوش لطفی ، طراح صحنه امیر حسین دوانی ، طراح گریم سارا اسکندری، طراح لباس روشنک کریمی و گروه کارگردانی این نمایش نیز احمد رشیدی دستیارکارگردان و برنامه ریز، حمید رضا صفوی برنا مدیر صحنه و زهرا شایان فر روابط عمومی، علی ضیایی منشی صحنه، رژین دلفان امور اجرایی و عکاس امیر خدامی و رژین دلفان هستند.

خانه خورشید داستان مرغ دریایی به نام ماشک است که "فلج " به دنیا می آید و همیشه حسرت پرواز دارد . دلش می خواهد مثل بقیه ی مرغ های دریایی دیگر پرواز کند. مرغ دریایی دیگری به نام " چوشی " به سرزمین ماشک می آید که ماشک با دیدن او فکر و اندیشه اش تغییر می کند.

مرکز تولید تئاتر کانون در نشانی بلوار کشاورز، خیابان حجاب،داخل پارک لاله واقع شده است.