تهیه‌کننده مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» از پیگیری حقوقی نمایش قاچاق این سریال در شبکه‌های ماهواره‌ای خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: علی اسدزاده تهیه کننده سریال «قورباغه» ضمن اعلام شکایت از دو شبکه ماهواره ای، بیان کرد: متاسفانه پس از تحقیق، متوجه شدیم که مالک و عاملان اصلی دو شبکه ماهواره ای TV ۲۴ و TEHRAN TV که مدت هاست با پخش فیلم های اکران آنلاین و سریال های در حال پخش شبکه نمایش خانگی باعث ضرر هنگفتی به تهیه کنندگان و صاحبان فیلم ها و سریال ها زده اند، در ایران هستند.

اسدزاده ادامه داد: ما ابتدا با مسئولان ماهواره یاهست، مکاتبه کردیم و به آن ها بابت این دزدی آشکار و سوءاستفاده شبکه های تحت پوشش ماهواره یاهست، اعلام جرم کرده ایم.

تهیه کننده سریال «قورباغه» با اشاره به اینکه کاملا شگفت زده شده اند که صاحبان کانال های ماهواره ای غیرمجاز در ایران حضور دارند و آزادانه بدون هیچ دغدغه ای به بیزنس در ایران مشغول هستند، بیان کرد: با تحقیق در این زمینه، توانستیم تمام مشخصات آن ها را جمع آوری کرده و با اسناد و مدارکی که طی این مدت از تخلفات آن ها ثبت کرده بودیم، پرونده شکایت از فرد اصلی این مجموعه و عوامل دیگر را در دادسرای فرهنگ و رسانه به جریان بیندازیم.

این تهیه کننده در پایان عنوان کرد: از طریق وکیل قانونی مان در کشور امارات در حال تهیه مقدمات شکایت از شرکت اپراتور ماهواره یاهست، شرکت نورث تلکام و مدیر ایرانی آن هستیم تا یک بار برای همیشه، به تخلفات بی شمار شبکه های ماهواره ای پاسخ درست داده شود.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید