زمان برگزاری جشنواره منطقه سه تئاتر "سوره ماه" به دلیل همزمانی با جشنواره فیلم رضوی به 22 و 23 شهریور موکول شد.
 پایگاه خبری تئاتر: سرپرست حوزه هنری یزد با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه و اعلام قبلی، قرار بود جشنواره منطقه سه از بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه 9 تا 11 شهریور به میزبانی شهرستان تفت برگزار شود اما به دلیل همزمانی این رویداد با نهمین جشنواره‌ی ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی (10 تا 13 شهریور)، زمان برگزاری جشنواره تئاتر "سوره ماه" به 22 و 23 شهریورماه موکول شد تا هنرمندان استان بتوانند هرچه بیشتر از برکات هر دو رویداد هنری بهره‌مند شوند.

محمد صادق کوچک‌زاده به لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی و هنری در جهت اعتلای هنر استان تاکید کرد و افزود: حوزه هنری یزد با 13 فیلم در نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی شرکت کرده که از این تعداد پنج اثر در بخش مسابقه و دو اثر هم در بخش جنبی جشنواره حضور دارند.

وی اظهار داشت: جشنواره منطقه‌ای تئاتر "سوره ماه" با حضور هشت گروه نمایشی از استان‌های كرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و یزد در شهرستان تفت برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه هنری یزد ادامه داد: در این جشنواره نمایش‌های منتخب استان‌های مذکور طی دو روز به رقابت می‌پردازند و آثار برگزیده به جشنواره سراسری تئاتر "سوره ماه" راه خواهند یافت.

کوچک‌زاده در پایان گفت: سال گذشته نیز حوزه هنری استان یزد میزبان همایش منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر "سوره ماه" با حضور هنرمندان استان‌های اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد بود.

گفتنی است: بیست و سومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر "سوره‌ ماه" از 22 تا 28 مهر‌ماه 93 در تهران برگزار می‌شود