سامانه‌های نمایش‌دهنده آثار جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

پایگاه خبری تئاتر: سامانه‌های برخط هاشور (خانه جشنواره)، وُدیو و تیوال نمایش فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل و تعدادی از آثار مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده گرفتند.

تمامی فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل و تعداد ۷۵ فیلم مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که با رضایت فیلمسازانشان انتخاب شده‌اند، در این سامانه‌ها در ایام برگزاری این رویداد نمایش داده می‌شوند.

سامانه هاشور به عنوان خانه جشنواره سی و هفتم انتخاب شده است و علاوه بر عموم، میزبان هنرمندان و اهالی رسانه و فیلم کوتاه خواهد بود. همچنین سامانه‌های ودیو و تیوال نیز امکان تماشای آثار را برای عموم مردم فراهم خواهند کرد.

علاقه‌مندان به تماشای آثار در سامانه هاشور باید ابتدا در پرتال portal.tisff.ir ثبت نام کرده و پس از احراز هویت توسط انجمن سینمای جوانان ایران از لینک مربوط به خانه جشنواره طبق جدول منتشرشده آثار حاضر را در این سامانه دنبال کنند. قیمت بلیت هر فیلم برای عموم مردم پنج‌هزار تومان در نظر گرفته شده است و همه عواید بلیت‌فروشی به صاحب اثر تعلق می‌گیرد.

فیلم‌های هر روز جشنواره طبق جدول نمایش از ساعت ۱۰ صبح هر روز در خانه جشنواره و سایر سامانه‌ها بارگذاری شده و برای مهمانان جشنواره تا پایان رویداد و برای سایر مخاطبان تا ساعت ۲۴ همان روز قابل دسترسی است.

همچنین نمایشگاه مجازی «کتاب و سینما» به مناسبت سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با همکاری سایت بوفه کتاب در ایام برگزاری این رویداد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از یکم تا ششم بهمن ۹۹ در سایت www.boofeketab.com در دسترس است. این اقدام به دنبال شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری صورت گرفته و طی آن تمامی آثار منتشرشده توسط انجمن سینمای جوانان ایران به همراه سایر کتاب‌های سینمایی با در نظر گرفتن تسهیلاتی همچون تخفیف ویژه در سایت نام‌برده ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان به بهره‌مندی از کد تخفیف کتاب‌های سینمایی می‌توانند با وارد کردن کد تخفیف tisff.۳۷ در سایت مذکور علاوه بر تخفیف‌های موجود از ۱۰ درصد تخفیف بیشتر استفاده کنند.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سیدصادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید