نمایشنامه کودک و نوجوان «رویای گمشده لولا» به نویسندگی نفیسه مقیم‌نژاد توسط انتشارات گیوا با تیراژ 1000 شماره منتشر و روانه‌ی بازار کتاب شد.

پایگاه خبری تئاتر: در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده است: لولا شخصیت محوری قصه، غرق در بازی‌های رایانه‌ای و واقعیت فضای مجازی شده و در دو زمان واقعی و غیر واقعی قرار می‌گیرد. فضایی که میان سه فرشته محافظ با ناهنجی(موجود عجیبی که می‌خواهد او را از زندگی واقعی دور کند) کشمکش در می‌گیرد و همچنین جریان موازی لولا با خواهر و دوستانش درگیری‌های عجیبی برای او به وجود می آورد... 
نفیسه مقیم‌نژاد کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی است و از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه بازیگری، کارگردانی  نویسندگی آغاز کرده است و تاکنون نمایش‌های «شب اسرار آمیز په په» نوشته محمدرضا کوهستانی و «لولا» نوشته خود را روی صحنه برده است. وی همچنین از سال 1394 در زمینه‌ی تئاتر درمانی و روان نمایشگری کودک و نوجوان مشغول به کار است.

علاقمندان می‌توانند نمایشنامه «رویاهای گمشده لولا» را از طریق کتابفروشی‌های معتبر تهیه نمایند یا با مراجعه به اپلیکیشن «طاقچه» و «کتابراه»، فایل آن را به صورت آنلاین دریافت کنند.

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید