جدول نمایش آثار سی‌وهفتمین جشنواره بین‎‌المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی ایران مال با اختصاص یک سالن ویژه اهالی رسانه (سالن ۶) و ۸ سالن برای مخاطبان و فیلمسازان منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش فیلم‌های سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به صورت حضوری و آنلاین از فردا (چهارشنبه 1 بهمن) آغاز می‌شود. 

این رویداد در بخش حضوری میزبان مهمانان، فیلمسازان و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ایران مال است. نمایش فیلم‌ها در کاخ حضوری جشنواره از ساعت 10 تا 18.30 یکم تا پنجم بهمن در 9 سالن در جریان خواهد بود. مهمانان جشنواره در ایران مال همچنین باید علاوه بر داشتن کارت حضور، از 24 ساعت قبل تا قبل از شروع هر سانس، به رزرو بلیت و صندلی خود برای تماشای فیلم‌ها و سانس‎‌های مورد نظر خود در سایت ایران تیک به نشانی www.irantic.com اقدام کنند. هر مهمان می‌تواند یک بلیت از هر سانس را تهیه کند.

همچنین همه مخاطبان نامبرده و سایر علاقه‌مندان نیز می‌توانند آثار جشنواره را در سامانه‌های برخط هاشور (خانه آنلاین جشنواره)، ودیو و تیوال تماشا کنند. فیلم‌های حاضر در جشنواره سی‌وهفتم طبق جدول نمایش در این سامانه‌ها قابل تماشا خواهند بود. نشانی سامانه‌های مذکورwww.hashure.com  ،www.vodio.ir  و www.tiwall.com است. 

نمایش فیلم‌های سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران 1 تا 5 بهمن‌ماه 1399 صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد. اخبار و اطلاعات جشنواره در سایت www.iycs.ir قابل دسترس است.

جدول نمایش آثار سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران